اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

عید ولایت عید کامل شدن اندیشه‌ها در نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد عید ولایت را عید کامل شدن اندیشه‌ها و باورهای مردم در نظام اسلامی دانست و گفت: عید غدیر در حقیقت جشن رهایی بشریت از انفاس شیطانی است چرا که امت حزب‌الله با توسل به ولایت می‌تواند از دام شیطانی نجات پیدا کند.

عید ولایت عید کامل شدن اندیشه‌ها در نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر پارس‌آباد اظهار داشت: ولایت اصلی‌ترین رکن مکتب اسلام است که در جامعه ما نیز با عنوان ولایت فقیه مورد تاکید و تعظیم قانون اساسی و مردم ماست و به یقین تکیه بر آن می‌تواند زمینه نجات امت اسلامی را فراهم آورد.

وی عید ولایت را عید کامل شدن اندیشه‌ها و باورهای مردم در نظام اسلامی خواند و اضافه کرد: عید غدیر در حقیقت جشن رهایی بشریت از انفاس شیطانی است چرا که امت حزب‌الله با توسل به ولایت است که می‌تواند از دام شیطانی نجات پیدا کند.

امام جمعه پارس‌‌آباد ادامه داد: دشمنان ما امروز سعی می‌کنند به هر نحو ممکن ابهت نظام اسلامی را بشکنند و در این حرکت مذبوحانه خباثت و اندیشه پلید آنها راه به جایی نمی‌برد.

علوی در ادامه خطبه‌های نماز با یادآوری اینکه در عید غدیر باید جشن‌ها و سرور مردم به بهترین و کامل‌ترین شکل نمود پیدا کند خاطرنشان کرد: عید غدیر اگر به عنوان عید اکبر شناخته می‌شود نه از باب ظاهر بلکه باطن جامعه اسلامی و امت حزب‌اللهی است که در سایه آن می‌تواند به سرمنزل سعادت رهنمون شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود 13 آبان را نیز گرامی داشت و اضافه کرد: 13 آبان روز شکسته شدن شاخ آمریکایی است که می‌خواست با همراهی برخی از مزدوران در این کشور نفاق و دودستگی ایجاد کند.

علوی تصریح کرد: مردم با هوشیاری و درک حقیقت ابلیس روزگار را طرد کردند و با محکم‌ترین تودهنی به آنها ثابت کردند که این انقلاب دیگر محلی برای فتنه‌انگیزی و ترفندهای آنها ندارد.

وی تنها راه نجات و سعادت ملت‌ها را مبارزه با مظاهر کفر جهانی دانست و گفت: کفرستیزی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و همه اقشار جامعه از دستاوردها و ارزش‌های اسلامی با حضور در صحنه‌های مختلف دفاع می کنند.

امام جمعه پارس‌آباد در پایان سخنان خود اذعان داشت: مستکبران در سال‌های متوالی برای رسیدن به اهداف خود همواره ملل مظلوم را در فشار و تهدید قرار داده‌اند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول