اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیروان چرداول:

لازمه فتح قله‌های سعادت اطاعت از ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شیروان چرداول گفت: لازمه رسیدن به قله‌های سعادت و اقتدار اطاعت از ولایت فقیه است.

لازمه فتح قله‌های سعادت اطاعت از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدجواد شریفی ظهر امروز در جمع شماری از کارکنان سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری به هرنقطه از کشور عزیز ایران منشاء خیر و برکات متعددی خواهد شد.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی و استقبال باشکوه و خیره کننده مردم از معظم له ادامه داد: مردم خراسان شمالی زیباترین صحنه‌ها از عشق و پیوند بین مردم و رهبر به نمایش گذاشتند.

این مسئول با اشاره به استقبال نسل‌های حاضر از رهبر فرزانه انقلاب اضافه کرد: بعد از گذشت سه دهه از عمر بابرکت انقلاب این حرکات چیزی جز اعتقاد قلبی، باور و ایمان مردم به ولایت مطلقه فقیه نیست.

شریفی با اشاره به دسیسه‌های مکرر و روزانه دشمنان در جهت شکاف و فاصله بین مردم و مسئولین تصریح کرد: اتحاد مردم و استقبال با شکوه همه مردم ایران از رهبر و مقتدایشان در هر سفری که با بصیرت و آگاهی اسلامی همراه است نقشه‌های دشمنان را باطل کرده است.

فرماندار شیروان چرداول گفت: مردم ایران اسلامی راه پیشرفت و سعادت خود را که همان پیروی از ولایت مطلقه فقیه است انتخاب کرده‌اند و فشارهای دشمنان هیچ خللی در اراده آهنین مردم ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول