اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بروجن:

ولایت فقیه ستون خیمه معنویت در جنگ تحمیلی بود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بروجن گفت: نخستین و محوری‎ترین عامل پیروزی و موفقیت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، گرایش به معنویت بود که در این بین، ولایت فقیه ستون خیمه معنویت در جنگ تحمیلی بود.

ولایت فقیه ستون خیمه معنویت در جنگ تحمیلی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عباس رفیعی بعد از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی، اظهار داشت: نخستین و محوری‎ترین عامل پیروزی و موفقیت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، گرایش به معنویت و ارزش‌های منبعث از معنویت بود که در این بین، ولایت فقیه و تبعیت از ولی فقیه ستون خیمه معنویت جنگ تحمیلی بود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس در مرکز فکر، اندیشه و عمل رزمندگان، تبعیت و عشق به امام موج می‌زد و روز به روز فزونی می‌یافت.

رفیعی خاطرنشان کرد: امروزه نیز پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی هنوز هم شاهد جلوه‌های کم‌نظیر دفاع از ولایت و عمل به فرامین ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای هستیم، بر همین اساس این سفر باید تجلی‌دهنده این اصل برای تمامی دانش‌آموزان باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بروجن آشنایی دانش‌آموزان با حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس را مهم‌ترین هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور عنوان کرد و افزود: هدایت دانش‎آموزان در مسیر معنوی شهدا، الگوپذیری، فرهنگ‌سازی و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان استان از دیگر اهداف این اقدام است.

رفیعی ادامه داد: دانش‌آموزان در این اردوها علاوه بر آشنایی با سیره، روش و منش شهدا، به منظور حضور در جنگ نرم و عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی الگو می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تمام جهانیان حتی دشمنان انقلاب اسلامی اذعان دارند که دوران دفاع مقدس دوران طلایی نظام اسلامی ایران بوده است، گفت: از این رو باید در خصوص این دوران به بهترین شکل اطلاع‎رسانی کرده و فرهنگ شهدایی که با دستی خالی به میدان‌های نبرد رفته‏اند را در میان جوانان و نوجوانان کشور رشد و گسترش داد.

رفیعی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس فضای کشور از اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی جوانان معطر بود، گفت: حضور دانش‎آموزان در مناطق عملیاتی باعث تحول و ایجاد روحیه از خودگذشتگی و خوداتکایی در آنان خواهد شد.

مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر حوزه بلداجی در واحد مقاومت پروین اعتصامی با حضور مسئولان محلی، خانواده‌های محترم شهدا و اولیای دانش‌آموزان برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول