اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

50 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد بسیجی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان افزون بر 295 هزار بسیجی دارد که این رقم معادل 50 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد است.

50 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد بسیجی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سردار یونس امیری ظهر امروز در حاشیه برگزاری مرحله دوم رزمایش 10 هزار نفری غدیر که با حضور سرهنگ نصرت‌الله سیف معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین، محسن گلشنی‌زاده رئیس تیم بازرسی رزمایش و معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی و جمعی از مسئولان کشوری، استانی و محلی در منطقه تلخاب شیرین گچساران برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت توان دفاعی بسیج همانند توان و بنیه فرهنگی و معنوی آن، کار آموزش بسیج در قالب دسته‌های واکنش سریع انجام شده و طی مدت هفت ماه گذشته آموزش‌های لازم به صورت تئوری به بسیجیان ارائه شده است. 

وی برگزاری این رزمایش بزرگ را لبیک‌گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا دانست و افزود: رزمایش 10 هزار نفری غدیر کهگیلویه و بویراحمد رزمایشی فرهنگی رزمی بود که مرحله فرهنگی آن با حضور 10 هزار نفر از بسیجیان سراسر استان برگزار شد.

* حضور 10 هزار بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی در رزمایش غدیر

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده قرارگاه حضرت محمد(ص) رزمایش 10 هزار نفری غدیر این استان ابراز داشت: شب گذشته نیز عملیات رزم، تاخت شبانه و ایست و بازرسی در سطح گچساران برگزار شد و امروز نیز عملیات رزمی این رزمایش با انجام عملیات‌هایی نظامی طراحی شده در حال انجام است.

امیری ادامه داد: برنامه امروز رزمایش 10 هزار نفری تمرین بازپس‌گیری منطقه تصرف شده توسط دشمن فرضی، برنامه‌ریزی هلی‌برن دشمن و ضد هلی‌برن دشمن توسط بسیجیان و دستگیری و انهدام ستونی از تجهیزات و نفرات دشمن توسط رزمندگان با استفاده از کمین است.

وی بیان داشت: تلاش دشمن در راه‌اندازی دو جنگ نظامی اول انقلاب و جنگ اقتصادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای تحقق آرزوی دیرینه خود یعنی عدم حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب و نظام اسلامی بوده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با وجود تمامی تلاش‌ها و فشارهای دشمنان در دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی، امروز شاهد حضور ده‌ها هزار نفر نیروی بسیجی متشکل از آحاد ملت در این رزمایش هستیم که این موضوع نشان‌دهنده شکست دشمن در طراحی اهداف از پیش تعیین شده است.

امیری آمادگی 100 درصدی نیروهای بسیج مردمی در این رزمایش را به رخ دشمنان انقلاب اسلامی ایران کشاند و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تصاویر و خبر این رزمایش بزرگ را رصد خواهند کرد و متوجه حضور و حمایت مردم ولایت‌مدار از رهبر و انقلاب خود می‌شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری موفق و پرشور این رزمایش‌ها سبب شاد شدن قلب دوستداران و علاقمندان انقلاب اسلامی می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری موفق و حضور پرشور و ولایی بسیجیان در این رزمایش‌ها قلب شکسته و زخم‌خورده دشمنان را به طور کامل نابود و از بین خواهد برد.

امیری با تأکید بر اینکه برگزاری موفق رزمایش 10 هزار نفری غدیر مشت محکمی بر دهان یاوه‌‌گویان است، عنوان داشت: دشمنان ادعای نارضایتی مردم از انقلاب اسلامی را مطرح می‌کنند در حالی که اگر رضایتی نبود پس این حضور 10 هزار نفری بسیجیان و رزمندگان انقلاب اسلامی نشان‌دهنده چه چیزی می‌تواند باشد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: افزون بر 295 هزار نفر از جمعیت 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد رزمنده و بسیجی هستند که می‌توان این رقم را 50 درصد جمعیت این استان عنوان کرد.

امیری گفت: با اطمینان می‌گویم که تمام 700 هزار نفر کهگیلویه و بویراحمد بسیجی و رزمنده و همیشه در صحنه هستند و برای حفظ انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن جانفشانی می‌کنند.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول