اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رمز یا علی‌ا‌بن ابیطالب(ع)

رزمایش 10 هزار نفری «غدیر» بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

خبرگزاری فارس: با رمز یا علی‌ابن ابیطالب(ع) و با حضور گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین(ع) و خواهران سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، رزمایش بزرگ 10 هزار نفری «غدیر» بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد.

رزمایش 10 هزار نفری «غدیر» بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، لحظاتی پیش رزمایش بزرگ 10 هزار نفری بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «غدیر» با حضور سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سید حسین صابری استاندار کهگیلویه و بویراحمد‌، سردار یونس امیری فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، فرماندهان نظامی و انتظامی، ائمه جمعه استان، مسئولان کشوری و استانی در منطقه تلخاب شیرین گچساران برگزار شد.

بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد با صفوف منظم، با رمز «یا علی‌ابن ابیطالب(ع)» و با شعار « الله‌اکبر جانم فدای رهبر» رزمایش بزرگ «غدیر» را آغاز کردند.

* برگزاری رزمایش غدیر لبیک به فرمان رهبر است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این رزمایش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: رزمایش غدیر از سلسله رزمایش‌های کشوری با نام «الی بیت‌المقدس» بوده که با توجه به تقارن برگزاری رزمایش با عید بزرگ غدیر خم، این رزمایش با نام «غدیر» نامگذاری شد.

سردار یونس امیری با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش‌ غدیر بیان داشت: این رزمایش برای لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم آمادگی معنوی، بصیرتی و آمادگی رزمی و نیز به منظور افزایش توانمندی نیروهای بسیجی با حضور بسیجیان سراسر استان برگزار شده است.

وی تقویت جنبه رزمی بسیج، بالا بردن قدرت نرم، نیمه سخت و سخت بسیج در مقابله با جنگ نرم، نیمه سخت و سخت دشمنان جمهوری اسلامی ایران را از دیگر اهداف این رزمایش عنوان کرد.

امیری بیان داشت: این رزمایش با نام رزمایش غدیر با رمز «یا علی‌ابن ابیطالب(ع)» در مقر حضرت محمد(ص) منطقه تلخاب شیرین گچساران برگزار شده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده قرارگاه حضرت محمد(ص) رزمایش 10 هزار نفری غدیر این استان با اشاره به حضور 10 هزار بسیجی کهگیلویه و بویراحمد در این رزمایش تصریح کرد: از این تعداد 7 هزار نفر را آقایان و 3 هزار نفر را خواهران بسیجی تشکیل می‌دهند.

امیری خاطرنشان کرد: این رزمایش در قالب اقدامات امنیتی، بازرسی، آمادگی رزمی و دفاعی و آمادگی برای بحران با اعلام آمادگی خودروها برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، تعداد 10 هزار نفر از بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد امروز در صبحگاه مشترک این رزمایش بزرگ حضور یافته‌اند و پس از برگزاری صبحگاه مشترک و رژه گردان‌ها و رژه موتورسواری و اسب‌سواری، تعداد 7 هزار نفر آن‌ها ترخیص شده و رزمایش با تعداد 3 هزار نفر از نیروها کار خود را ادامه می‌دهد.

گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین(ع) در این رزمایش حضور دارند که گردان‌های بیت‌المقدس که در قالب گردان‌های واکنش سریع هستند در قالب 24 گردان، گردان‌های امام حسین(ع) در قالب 11 گردان و گردان‌های خواهران در قالب 15 گردان در این رزمایش شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول