اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت خبر داد

آمادگی کامل بسیجیان باشت برای حضور در رزمایش غدیر

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت به لزوم ترخیص اعضای بسیج اداری و دانش‌آموزی در برپایی رزمایش بسیجیان در 12 آبان ماه جاری تاکید کرد و گفت: بسیجیان باشت برای حضور در رزمایش غدیر آمادگی کامل دارند.

آمادگی کامل بسیجیان باشت برای حضور در رزمایش غدیر

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، علی‌اصغر قلی‌پور صبح امروز در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: دهه ولایت و امامت، عیدسعید غدیر خم و روز بیاد ماندنی 13 آبان در پیش است که اطمینان داریم برنامه‌های این ایام‌الله به خوبی برگزار خواهد شد.

 فرماندار باشت ابراز داشت: روز 13 آبان که مصادف شده با عید سعید غدیر خم سه اتفاق بزرگ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به فرموده امام راحل به عنوان انقلاب دوم از آن یاد شده، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز و تبعید حضرت امام بوده که از مناسبت‌های مهم ملی ما است و همه تلاش‌ها در هر چه بهتر برگزاری برنامه‌های این روز به کار بسته شده است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به این‌که همه تهدیدها، تحریم‌ها و فشارهای روحی و روانی دشمنان در شرایط کنونی در جهت ناامید کردن مردم و دلسردی آن‌ها از اصل انقلال و نظام است، حضور مردم آگاه و با بصیرت در حماسه 13 آبان بار دیگر به جهان نشان خواهد داد که برای یک آن دست از ولایت، و رهبری، آرمان‌های نظام و اهداف انقلاب و آرمان‌های شهدا برنخواهیم داشت.

به گفته فرماندار باشت در طول عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هر جا که لازم بوده مردم با حضور خود پشتیبانی قاطع از نظام و ولایت داشته‌اند و در عرصه‌های مختلف سیاسی، ملی و مذهبی و در عرصه کار و تلاش و سازندگی با حضور خود اقتدار نظام را به اوج رسانده‌اند.

 وی تاکید کرد:  مردم حضور خودجوش، پرشور و گسترده خود را در مناسبت‌های مذهبی، ملی و تاریخی یک تکلیف می‌دانند و این بار هم با همه تهدیدها و تبلیغات دشمنان آن‌ها را مأیوس خواهند ساخت.

فرماندار باشت به ترخیص اعضاء بسیج اداری و دانش‌آموزی در برپایی رزمایش بسیجیان در 12 آبان ماه جاری هم به ادارات و آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی منسجم و شایسته‌ای برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان انجام شده است و این بار قطعا مردم این شهرستان با شور و شوق وصف ناپذیری در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

 قلی‌پور تصریح کرد: امسال راهپیمائی 13 آبان روز 12 آبان و بعد از برگزاری نماز سیاسی عبادی جمعه از محل برگزاری نماز جمعه آغاز می‌شود و از روبروی اداره آموزش و پرورش به طرف چهار راه کتاب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول