اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی قزوین:

پیروی از ولایت رمز موفقیت دانشجویان است

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: پیروی از ولایت، رمز پیشرفت و موفقیت دانشجویان در همه عرصه‌های برای پیشرفت کشور است.

پیروی از ولایت رمز موفقیت دانشجویان است

مهدی برزگر در حاشیه جشن غدیر در دانشگاه پیام‌نور شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به جایگاه و اهمیت دانشجویان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: دانشجویان و جوانان نسل نخست انقلاب با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 حرکت بسیار بزرگی را مسیر انقلاب اسلامی انجام دادند، چراکه ایادی آمریکایی در آن لانه نه تنها به دنبال خدمت نبودند بلکه در پی جاسوسی و کسب منابع ضد بشری خود در ایران بودند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین افزود: ولایت‌پذیری و هوشمندی دانشجویان آن دوران موجب شد که کینه و دسیسه دشمنان برای همیشه بی‌اثر شده و مکر آنها به خودشان باز گردد.

وی با بیان اینکه دانشجویان امروز بسیار بیشتر از دانشجویان اوایل انقلاب اسلامی با حضور در عرصه‌های علمی و با زحمات شبانه‌روزی ادامه‌دهندگان راستین همان مسیر‌ها و موفقیت‌ها هستند، تصریح کرد: ملت ایران همواره نشان‌ داده‌اند که رهبری و نظام اسلامی خویش را دوست داشته و در مسیر پیروزی و اعتلای همه جانبه به کسی باج نمی‌دهند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و علمی صورت گرفته در کشور در چند سال اخیر به خوبی بیانگر این است که جوانان و نوجوانان ایران اسلامی به دنبال شکوفایی و پرهیز از بیگانگان هستند، عنوان کرد: آحاد جوانان امروز ادامه دهند‌ه خط پر رهرو شهدا و ایثارگران هستند و پیام تمام آنان نیز این است که ما می‌توانیم روی پای خود ایستاده و همانند جوانان نسل ابتدایی انقلاب اسلامی با در برابر دشمنان مقاومت کنیم.

برزگر ادامه داد: استکبار در تلاش است تا با ترور و تهدید مانع از پیشرفت‌های همه‌جانبه جوانان و نوجوانان میهن اسلامی در عرصه‌های علمی و فرهنگی شود.

وی با بیان اینکه هرگاه دشمنان از اعمال و حرکات ما خشمگین شد، باید بدانند که در انجام وظیفه ثابت قدم بوده و هرگاه نیز از حرکات ما اعلام خوشحالی و رضایت کردند باید در خود تردید کنیم، بیان کرد: امروز اگر دشمنان و کینه‌ورزان دانشمندان و فرزندان ملت را ترور می‌کنند، به‌ معنای درستی حرکت و پیشرفت چشم‌گیر است که به برکت خون مطهر و پاک شهدا به جریان افتاده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین خاطرنشان کرد: تلاش دانشجویان نسل کنونی تا تحقق تمام رسالت‌های انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول