اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه بسیج دانشجویی استان سیستان‌وبلوچستان:

راه مقابله با توطئه دشمن حفظ روحیه مقاومت و عزت‌مداری است

خبرگزاری فارس: جامعه بسیج دانشجویی استان سیستان‌وبلوچستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: راه مقابله با توطئه‌های دشمنان، حفظ همان روحیه مقاومت و عزت‌مداری است.

راه مقابله با توطئه دشمن حفظ روحیه مقاومت و عزت‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: حجت بر همه تمام شد! 13 آبان در راه است. روزی که ملت با محوریت دانشجویان پیرو خط امام یک بار دیگر انقلابی بزرگ رقم زد که امام راحل آن را انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول خواندند.

این بیانیه می‌افزاید: حرکت دانشجویان در آن روز عمق بصیرت جنبش دانشجویی را به تصویر کشید. این اقدام استکبارستیزانه و انقلابی دانشجویان و حمایت امام راحل از آن برگی بود از دفتر نظام اسلامی و سندی بود برای آنکه به همگان آموخته شود «ریشه همه مشکلات شیطان بزرگ، آمریکاست». حرکتی عظیم که با تأیید کامل آن از سوی امام، دانستیم برای دستیابی به استقلال و آزادی هر چه فریاد داریم باید بر سر آمریکا بزنیم.

امام به ما فهماند که دعوای ما با غرب دعوای حق است با باطل! دعوای عدالت است با ظلم! در این دعوا شیطان از هیچ تلاشی برای غلبه بر جبهه حق دریغ نخواهد کرد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: امام عزیز راحل با حمایت خود از حرکت دانشجویان، ملت را به حفظ وحدت و یکپارچگی دعوت فرمودند و این اصل مهم و اساسی را به کرات به ملت و مسئولان گوش‌زد کرده که راه مقابله با مشکلات حفظ وحدت کلمه است.

در این بیانیه آمده است: آری امروز 33 سال از آن روز تاریخی می‌گذرد و دشمنی شیطان بزرگ با ملت ایران همچنان ادامه دارد. این دشمنی روزی در قالب حمایت از گروهک تروریستی منافقین برای ترور بزرگان نظام، روزی با حمایت از صدام برای راه‌اندازی جنگ، یک روز با حمایت از جریان تجدیدنظرطلب،‌ روزی با حمایت از فتنه 78 و یک روز نیز با حمایت همه جانبه از جریان فتنه در سال 88 ادامه داشته و خواهد داشت. اینک که ملت سرافراز ایران اسلامی بیش از سه دهه این راه را با تمام توان و قوا پیموده و در پیچ تاریخی دنیا سکان‌دار جبهه استکبارستیزی در عبور از این پیچ مهم ‌است و آمریکا سعی دارد در این مسیر آن‌ را متوقف نماید؛ باید دشمن را خوب شناخت. برنامه‌هایش را رصد کرد و برای دفع توطئه طراحی داشت. باید یکپارچه بود و ستون انقلاب را تنها نگذاشت! باید بر بیعت‌مان با رهبر انقلاب استوار باشیم. این همان راهی‌ است که امام عزیز راحل بر آن تأکید فرمود: «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد».

این بیانیه می‌افزاید: اینک که در آستانه 13 آبان قرار گرفته‌ایم باید وقایع این روز بزرگ را که به حق «روز خداست» به خوبی مرور کنیم و آن را سرلوحه حرکتمان قرار دهیم. باید بیش از پیش بر اقدامات دشمن آگاه بود و حرکاتش را بخوبی رصد کرد. باید دید او در این مقطع حساس چه طرح و برنامه‌ای دارد؟

رهبر معظم انقلاب در جمع دانش‌آموزان و دانشجویان با ترسیم چهره دشمن و آشکار کردن توطئه‌هایش آنچه را که باید می‌گفت فرمودند و تکلیف همه را نسبت به وظایفشان روشن ساختند. دیگر حجت بر همه تمام است. سخنان حضرت آقا فصل‌الخطابی‌ است خطاب به همه کسانی که برای تحقق اهداف نظام اسلامی و پیشرفت کشور احساس مسئولیت می‌کنند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با رصد تحولات اخیر و با تبعیت محض از منویات رهبر معظم انقلاب مواضع خود را به شرح ذیل بیان می‌دارد: آن چه در فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیش از هر چیز مهم به نظر می‌رسد تأکید ایشان بر حفظ وحدت و عدم پرداختن به اختلافات میان مسئولان می‌باشد. این سخن حکایت از آن دارد که دشمن تا انتخابات طرح و برنامه داشته و یکی از نقاطی که روی آن سرمایه‌گذاری کرده است، استفاده از اختلافات داخلی میان مسئولان است. لذا از همه مسئولان دلسوز و خادمین به ملت خواستاریم با تأسی از منویات معظم‌له بر حفظ وحدت کوشا باشند و در این مقطع حساس بر شیپور تفرقه ندمند.

بی‌شک رصد اخبار و مواضع رسانه‌های بیگانه نشان‌دهنده بهره‌برداری سوء آنان از بروز اختلافات میان مسئولان باشد و به راحتی می‌توان خوشحالی آنان را از وجود این اختلافات مشاهده کرد.

تأکید رهبر فرزانه انقلاب بر حفظ وحدت تا زمان انتخابات نشان از آن دارد که انتخابات پیش رو یکی از معابر اصلی نظام در عبور از پیچ تاریخی مورد اشاره رهبر انقلاب می‌باشد از همین رو فهم صحیح این شرایط و نیز تبیین صحیح آن و تلاش مجدانه برای پیشبرد اهداف نظام بدون در نظر گرفتن مصالح حزبی و گروهی بسیار حائز اهمیت است.

لذا همه مسئولان را به حفظ وحدت و یکپارچگی با در نظر گرفتن مصالح کشور دعوت می‌کنیم. ما دانشجویان بسیجی با تحلیل فضای منطقه و رصد مواضع دشمن بر این باوریم که طرح توطئه در سوریه، کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط اسرائیل، انفجار مشکوک بیروت برای فشار به حزب‌الله لبنان و طرح فشار به ملت ایران با تحریم‌های همه جانبه همه حلقه‌های زنجیره انتقام غرب از ملت ایران به خاطر مقاومت در مقابل خواسته‌های استکبار بوده که امروز ملت‌های منطقه با تأسی از آن بیداری اسلامی را رقم زده‌اند.

یقین داریم توطئه‌های آمریکا و اسرائیل در شرایط حساس کنونی علیه ملت ایران از سر ضعف و درماندگی بوده و آنان با انفعال تلاش دارند ملت را با فشارهای چندجانبه از جمله راه‌اندازی جنگ رسانه‌ای و روانی، تهدید نظامی که به یک جُک سیاسی می‌ماند و خصوصا فشارهای اقتصادی، در مقابل خواسته‌های نامشروع خود تسلیم کنند. لذا با مرور حوادث چند دهه انقلاب معتقدیم راه مقابله با این توطئه‌ها نیز حفظ همان روحیه مقاومت و عزت‌مداری است که در طول سال‌های گذشته آن را اثبات کرده‌ایم.

همان گونه که رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان و دانش‌آموزان بدان تأکید ورزیدند که «از ضروریات این مبارزه بزرگ ایستادگی و توکل بر خدا خواهد بود و از جمله لوازم این مبارزه، تلاش و حرکت همه جانبه برای پیشرفت کشور در عرصه‌های علمی، سازندگی، اداری و تجاری است که زمینه‌ساز شکوفایی و پیروزی می‌شود.»

در پایان ضمن توصیه به همه دلسوزان نظام برای توجه بیشتر به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر تأکید می‌کنیم که از این به بعد هر کسی که بخواهد اختلاف‌افکنی کند و این اختلافات را به میان مردم بکشاند و باعث ناامیدی و بر هم خوردن آرامش جامعه شود را خائن به ملت و کشور می‌دانیم؛ لذا این خیانت را جرمی نابخشودنی دانسته و در قبال آن موضع‌گیری انقلابی و ولایت‌مدارانه از خود نشان خواهیم داد.

و سخن آخر اینکه بسیج دانشجویی استان هم‌زمانی 13 آبان و روز استکبارستیزی را با عید غدیر به فال نیک گرفته و از همه برای حفظ روحیه وحدت و برادری برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی دعوت به عمل می‌آوریم. 

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول