اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از کسب عنوان برترین نمایش استانی

«روی نی‏بندی» از شاهرود به جشنواره سراسری تئاتر بسیج رفت

خبرگزاری فارس: «روی نی‏بندی» از شاهرود پس از کسب عنوان برترین نمایش استانی به جشنواره سراسری تئاتر بسیج رفت.

«روی نی‏بندی» از شاهرود به جشنواره سراسری تئاتر بسیج رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از کمیته اطلاع‏رسانی نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان، مدیر اجرایی نهمین دوره تئاتر بسیج استان سمنان گفت: هیئت داوران بعد از بررسی و دقت نظر نسبت به همه آثار شرکت‌کننده در این جشنواره، در بخش صحنه‌ای نمایش «روی نی‏بندی» را به عنوان نمایش برتر انتخاب کرد.

عباس اعتماد گفت: این نمایش برای بازیبنی نهایی به منظور حضور در جشنواره سراسری تئاتر بسیج، به دبیرخانه مرکزی جشنواره معرفی می‌‏شود.

وی خاطرنشان کرد: این نمایش به نوشته‌ جمشید خانیان و کارگردانی و بازیگری مهدی بانی در نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان اجرا شد.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود اضافه کرد: این نمایش یک کار متفاوتی بود و یک بازیگر بیشتر نداشت و این بازیگر به جای تمام نقش‌ها صحبت می‌کرد که به نوبه خود جالب بود.

اعتماد با بیان اینکه هنر ابزار مهم و تأثیرگذاری در تعمیق و تسهیل آموزه‌های دینی و اخلاقی است، تصریح کرد:‌ گاهی تأثیر یک تئاتر از هزار کلمه بیشتر است و یک صحنه تئاتر می‌تواند مسیر زندگی افراد را تغییر دهد.

وی تاکید کرد: هنرمندان بسیجی باید تمام تلاش خود را در این راستا انجام دهند و ما هم موظف هستیم از این هنرمندان پشتیبانی کنیم.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول