اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان اعلام کرد

مشارکت 60 هنرجو در رزمایش پدافند غیرعامل کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان گفت: 60 هنرجو در رزمایش پدافند غیر عامل کرمان مشارکت کردند.

مشارکت 60 هنرجو در رزمایش پدافند غیرعامل کرمان

رضا رضایی امروز در حاشیه رزمایش پدافند غیر عامل در هنرستان پسرانه تختی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حضور مدیران مدارس ناحیه دو کرمان در این برنامه اظهار داشت: هدف اصلی این برنامه آمادگی تمام مدیران و آشنایی آنها با مبحث مهم پدافند غیر عامل است.

وی بیان داشت: مدیران در این رزمایش به صورت عملی با نحوه کار و مشکلات زمان حادثه آشنا می‌شوند تا در صورت بروز حادثه از میزان خسارت‌های احتمالی بکاهند.

رضایی با اشاره به حضور نهادهایی از جمله نیروی انتظامی، هلال احمر و آتش‌نشانی در این رزمایش گفت: طی برگزاری جلساتی با نهادهای مرتبط با پدافند غیر عامل، مدیرن مدارس راهنمایی‌های لازم را در زمان بروز حادثه و اتفاقات احتمالی می‌بینند تا توانمندی‌های لازم را کسب کنند.

این مسئول با اشاره به مشارکت 60 دانش‌آموز هنرستان تختی در این رزمایش خاطرنشان کرد: برگزاری این رزمایش‌ها و مشارکت نیروهای امدادی و دانش‌آموزان در کاهش خسارات حادثه مؤثر است.

به گزارش فارس، رزمایش پدافند غیر عامل امروز با حضور، فرماندار کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش کرمان، مدیران مدارس ناحیه دو کرمان و 650 هنرجوی هنرستان پسرانه تختی برگزار شد.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول