اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت بحران مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

برگزاری رزمایش سراسری پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت بحران مجتمع گاز پارس جنوبی از برگزاری رزمایش سراسری پدافند غیر عامل و مدیریت بحران مجتمع با همکاری نیروهای درون و برون سازمانی خبر داد.

برگزاری رزمایش سراسری پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی‌اکبر کسروی صبح امروز در نشست مسئولان مجتمع گازی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار صنعت نفت است و نقش پدافند غیرعامل در این منطقه بسیار مهم است.

سرپرست مدیریت بحران مجتمع گاز پارس جنوبی از برگزاری رزمایش سراسری پدافند غیر عامل و مدیریت بحران مجتمع با همکاری نیروهای درون و برون سازمانی خبر داد و افزود: این رزمایش طی هفته جاری انجام می‌شود.

کسروی تصریح کرد: رزمایش سراسری پدافند غیر عامل و مدیریت بحران با کمک از نیروهای درون و برون سازمانی با حضور تمام پالایشگاه‌های مجتمع، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، شرکت نفت و گاز پارس و سایر ذینفعان حاضر در منطقه همزمان با هفته پدافند غیر عامل در مجتمع برگزار خواهد شد.

وی ضمن تبریک هفته پدافند غیر عامل به تمامی کارکنان این مجتمع یادآور شد: روز هشتم آبان ماه به عنوان روز پدافند غیر عامل به تصویب مقام معظم رهبری رسیده، همچنین هفته پدافند غیر عامل نیز از 6 تا 12 آبان با شعار پدافند غیر عامل، بازدارندگی، مقاومت ملی و توسعه پایدار نامگذاری شده است.

سرپرست پدافند غیر عامل و مدیریت بحران مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: فرهنگ‌سازی‌، آموزش و پرورش و تولید علم پدافند غیر عامل؛ اقتصاد مقاومتی، بحث خودکفائی و استقلال اقتصادی؛ آمادگی و مقاومت همه جانبه در مقابل بحران‌ها؛ روز دفاع سایبری، فناوری نوین و پدافند غیر عامل؛ روز تامین انرژی پایدار و پدافند غیرعامل؛ روز تولید ملی، صنعت و پدافند غیر عامل و روز مردم، بسیج و پدافند غیر عامل از عناوین مهم این هفته است.

کسروی با اشاره به موضوع فرهنگ‌سازی و انجام آموزش‌های پدافند غیر عامل در سطح مجتمع خاطر نشان کرد: در حال حاضر موضوع فرهنگ‌سازی و انجام آموزش‌های پدافند غیر عامل در سطح مجتمع در راستای ارتقاء سطح فرهنگ پدافند غیر عامل و مدیریت بحران با جدیت پیگیری می‌‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به ماهیت تهدیدات جدید که بیشتر در حوزه فناوری اطلاعات است، هم‌اکنون تمام تهدیدات در حوزه سایبری در سطح مجتمع رصد می‌‌شود و جلسات منظم و دوره‌ای با حضور اعضاء کمیته پدافند سایبری مجتمع به منظور پایش طرح‌ها، پروژه‌های انجام شده و در دست اجراء برگزار می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: رعایت اصول و ضوابط پدافند غیر عامل و اجرای الزامات پدافندی وفق دستورالعمل‌های ابلاغی درون و برون سازمانی و مصوبات کمیته پدافند غیر عامل مجتمع نیز به جدیت توسط این واحد پایش می‌شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول