اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری رزمایش 10 هزار نفری غدیر با اقتدار در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل این استان برای برگزاری رزمایش 10 هزار نفری غدیر خبر داد.

برگزاری رزمایش 10 هزار نفری غدیر با اقتدار در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یونس امیری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک به مناسبت دو عید سعید و قربان اظهار داشت: در آستانه رزمایش 10 هزار نفری غدیر در شهرستان گچساران همه اکیپ‌های مسئول زیرساخت‌های لازم را فراهم کردند و برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط با این رزمایش عنوان کرد: رزمایش غدیر با رمز "یا علی‌ابن ابی‌طالب" 10 تا 12 آبان‌ماه جاری در شهرستان گچساران برگزار خواهد شد.

وی کل استان کهگیلویه و بویراحمد و همه مردمان آن را نیروی مقتدر بسیجی دانست و عنوان داشت: با توجه به جمعیت 700 هزار نفری در استان 250 هزار نفر بسیجی بوده و این آمار معادل 48 درصد جمعیت استان است.

وی اذعان داشت: این رزمایش در قالب کارهای امنیتی، بازرسی، دفاع، آمادگی برای بحران با اعلام آمادگی 100 خودرو و ... به سرانجام خواهد رسید.

این مسئول استانی به اهداف بزرگ این رزمایش اشاره و تصریح کرد: گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین در قالب 200 گردان اعلام آمادگی کرده‌اند و رزمایش را در راستای بالا بردن سطح معنوی و توانمندسازی نیروهای استان سوق می‌دهند.

امیری در ارتباط با گروه‌های شرکت‌کننده در این رزمایش 10 هزار نفری اظهار کرد: از این تعداد 7 هزار نفر را آقایان و 3 هزار نفر باقی‌مانده را خواهران بسیجی تشکیل داده که این امر ترس و واهمه بزرگی در دل دشمن ایجاد خواهد کرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از سربلندی بسیج در همه عرصه‌ها سخن به میان آورد و ابراز داشت: یکی از بزرگترین مشکلات ما در این رزمایش عدم امکانات و حمل و نقل است اما با وجود تمامی این مشکلات از پشتکوه زیلایی، مارگون، لوداب، دهدشت و بهمئی نیروها اعلام آمادگی کرده‌اند.

امیری در ادامه افزود: حضور 10 هزار نفر در یک نقطه جهت مبارزه با جنگ نرم و جنگ اقتصادی از مهمترین اهداف نشانه‌گیری شده به سمت دشمن می‌باشد.

وی با اشاره به لبیک‌گویی به فرمان رهبری مبنی بر اقتدار بسیج بیان کرد: بسیج، ارتشی قدرتمند در کشور محسوب می‌شود که در بحث اقتصادی، فرهنگی و بصیرتی تمام کشورهای جهان را متحیر ساخته است.

امیری به اجرای این رزمایش در چندین استان خبر داد و گفت: بنا بر ابلاغ سراسری 60 درصد استان‌های کشور کار رزمایش را به پایان رسانده‌اند و استان ما در چند روز آینده به خیل گروه برگزاری خواهد پیوست.

وی بسیج را بی‌نظیرترین ارتش در دنیا برشمرد و گفت: عملکرد بسیج همیشه برای دشمن غافلگیر کننده است.

این مسئول در پایان از همراهی فرماندار گچساران، مسئولین شرکت نفت و گاز گچساران، برق، آب، مسکن و شهرسازی این شهرستان جهت همکاری در آماده‌سازی برگزاری رزمایش تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول