اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای تبیین مواضع سازمان بسیج اساتید گیلان:

سرنوشت چپاولگری استکبار پیوستن به زباله‌دان تاریخ است

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع سازمان بسیج اساتید گیلان عنوان کرد: سرنوشت چپاولگری و زورگویی جهان استکبار پیوستن به زباله‌دان تاریخ است.

سرنوشت چپاولگری استکبار پیوستن به زباله‌دان تاریخ است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شورای تبیین مواضع سازمان بسیج اساتید گیلان با صدور بیانیه به مناسبت 13 آبان عنوان کرد: بار دیگر تقویم انقلاب یادآور حرکتی عظیم که در تاریخ 13 آبان 1358 به نام انقلاب دوم لقب گرفت، شده است، حادثه‌ای که حقیقت‌ها را چنان به ذهن متجلی می‌کند که تحقق انقلاب اسلامی و صدور آن به تمام جهان تحقق آرمان‌هاست، همان آرمان‌هایی که برگرفته از اسلام ناب محمد(ص) و بدون پایبندی و ملتزم  به ولایت فقیه امکانپذیر نخواهد بود.

در ادامه بیانیه آمده است: 13 آبان نماد روحیه استکبار ستیزی قشر بصیر و خردمند جامعه یعنی دانشگاهیان علیه زورگویی‌ها، چپاول‌ها و دخالت‌های آمریکای جنایتکار است، حرکتی که برگرفته از سنگری پاک و مقدس به نام دانشگاه که در نگاه بنیانگذار کبیر انقلاب مبدأ تحولات بوده است. 

بیانیه مذکور در ادامه اضافه کرده است: اساتید بسیجی که فرماندهان جنگ نرم مبدأ تحولات هستند به شیاطین و استکبار جهانی به ویژه آمریکا و صهیونیسم هشدار می‌دهد که بدانند امروز دیگر سلاح و بمب هسته‌ای کارایی ندارد بلکه قلم و ایمان و پیشتازی در مرزهای دانش و فناوری است که موجب اقتدار ملت‌هاست، همین جهادهای علمی موجب شکستن تحریم‌هاست و ما نیز به تبعه از مقتدای خود می‌گوییم در شرایط بدر و خیبر هستیم و با مختصات، مولفه‌ها و قلمروهای اقتصاد مقاومتی خط‌ها را در هم خواهیم شکست.

در ادامه بیانیه آمده است: همین گزینه‌هاست که همواره موجب ترس و وحشت آنها از قدرت انقلاب است به همین منظور به دنبال حذف فیزیکی و ترور دانشمندان نخبه هستند، زورگویان عالم خود بدانند سرنوشت چپاولگری و زورگویی مانند کمونیست شوروی سابق پیوستن به زباله‌دان تاریخ است.

بسیج اساتید گیلان در بیانیه خود ضمن اعلام شرکت در راهپیمایی 13 آبان، خواستار حضور پرشور، همه‌جانبه و آگاهانه جامعه ولایی در راهپیمایی 13 آبان شد و اضافه کرد: بار دیگر بیعت خود را با ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای اعلام داشته و با مشتی گره کرده فریاد بر می‌آورد که تا آخرین قطره خون در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول