اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی قم:

دانشجویان لحظه‌ای از یاری رهبری غافل نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم اعلام کرد: دانشجویان بسیجی لحظه‌ای از یاری حضرت امام خامنه‌ای دریغ نکرده و در تحقق فرامین معظم‌له بصیرت را چراغ راه خود ساخته‌اند.

دانشجویان لحظه‌ای از یاری رهبری غافل نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در این بیانیه تصریح شده است: 13 آبان یاد حماسه‌های بزرگی را برای ملت غیور ایران زنده می‌کند، همان حماسه‌هایی که خون شهدای بسیاری به پای آن ریخته و به مستضعفان عالم آموخت که هیمنه استکبار پوشالی است و ملت‌ها می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند و هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران را به حق می‌توان تنها حرکت بشری دانست که در عصر حاکمیت بت‌های جاهلیت مدرن، با تکیه بر علم و معرفت و با الهام‌گیری از اسلام ناب محمدی و رهبری حضرت امام خمینی (ره) به جنگ استبداد و استعمار رفت و آغازگر فصلی جدید در حیاط بشری شد.

در این بیانیه خاطر نشان شده است: آن روز که امام انقلاب مبارزه خود را آغاز کرد با چشمان بصیر خود می‌دید که یاورانش در گهواره‌ها آرامیده‌اند تا با نفس گرم رهبرشان آماده قیام علیه حکومت استبدادی شوند. دشمن به خیال خام خود در 13 آبان سال 42 امام را از ملت جدا کرد تا کودکان سرزمین ایران فراموش کنند که امامی دارند و رسالتی، ولی همان‌طور که خداوند مکر فرعونیان تاریخ را بی‌اثر کرد این بار نیز مکر استبداد ناکام ماند و کودکان در آغوش مادران درس رشادت آموختند و بالیدند و آماده قیام شدند.

در این بیانیه تصریح شده است: 13 آبان خاطره دیگری نیز در سینه دارد که برای همیشه تاریخ، پشت دشمنان را از تجاوز به این سرزمین و توطئه برای ایجاد فتنه در کشور می‌لرزاند. آن روز که دانشجویان بصیر با دشمن‌شناسی به موقع خود پایگاه دشمن در کشور را شناسایی کردند و در انقلابی که بزرگتر از انقلاب اول بود لانه شیطانی شیطان بزرگ را به تسخیر انقلاب درآوردند.

در بخش دیگری از این بیانیه افزوده شده است: 13 آبان با تمام حوادث بزرگ خود همچون تابلویی در مقابل چشمان دوستان و دشمنان انقلاب است. دوستان انقلاب آموخته‌اند که تنها در سایه مجاهدت مبتنی بر بصیرت می‌توان حتی بزرگترین قدرت مادی کره خاکی را به خاک مذلت نشاند و دشمنان نیز فهمیده‌اند که ملت ایران بزرگتر، بصیرتر و آگاه‌تر از آن است که بتوان آنان را فریفت و در قالب دوست در دل آنان جایی برای خود فراهم آوردند. اگر دیروز دانشجویان با اقتدا به رهبر خود هم دوش و هم نفس تا تسخیر لانه شیطان بزرگ پیش رفتند، امروز نیز وارثان آنان در دانشگاه‌ها در سایه رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز تا تسخیر مرزهای دانش، مؤمنانه و شجاعانه به پیش خواهند رفت و نه تنها در جایگاه تحصیل، بلکه در جایگاه دفاع از ارزش‌های انقلابی تا تشکیل پایه‌های تمدن عظیم اسلامی ایرانی لحظه‌ای آرام نخواهند نشست.

در پایان این بیانیه آمده است:‌ دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم بار دیگر با روح خمینی کبیر و تمام شهدای برخاسته از عرصه علم و پیمان می‌بندیم که لحظه‌ای از یاری حضرت امام خامنه‌ای دریغ نکرده و در تحقق فرامین معظم‌له، بصیرت را چراغ راه خود ساخته و با ایجاد انقلاب علمی و جنبش نرم‌افزاری، دانشگاه‌ها را به خط مقدم جهاد علمی و جنگ نرم علیه دشمنان انقلاب مبدل خواهیم کرد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول