اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج امام حسن(ع) قم تاکید کرد

ضرورت اجرای برنامه‌های بصیرتی جذاب ویژه دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن(ع) قم بر لزوم بصیرت‌افزایی در دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان بسیجی با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری جذاب تاکید کرد.

ضرورت اجرای برنامه‌های بصیرتی جذاب ویژه دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حسین مشرفیان در جلسه هماهنگی و پیگیری برنامه‌های هفته بسیج‌ دانش‌آموزی در آموزش و پرورش ناحیه سه قم با تقدیر از تعامل خوب این اداره و همچنین اقدامات حوزه سه بسیج دانش‌آموزی و کانون بسیج فرهنگیان در اجرای برنامه‌های بسیج اظهار کرد: در راستای مقابله با جنگ نرم نابرابر دشمن باید تلاش کنیم تا برنامه‌های ابلاغی را بومی‌سازی کرده و به منظور آگاه‌سازی معرفتی بصیرتی دانش‌آموزان مأموریت‌ها را در قالب‌های فرهنگی و هنری جذاب ارائه دهیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش‌آموز به ویژه بهنام محمدی‌‌راد، محمدحسین فهمیده، ناهید فاتحی‌کرجو و مرتضی آسوده و اظهار همدردی با خانواده دانش‌آموزان سانحه‌دیده بروجنی گفت: همواره وظیفه داریم یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را زنده نگه‌ داریم و فراهم کردن شرایط سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس بخشی از رسالت ما محسوب می‌شود تا از این طریق پیام شهدا را به خانواده‌ها و نسل جوان انتقال بدهیم.

در این جلسه ملکی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه قم ضمن تقدیر از سپاه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) به خاطر فراهم کردن اردوی راهیان نور گفت: برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدای دانش‌آموز، تجدید بیعت با رهبری، حفظ روحیه افتخار و سربلندی هشت سال دفاع مقدس و الگوپردازی برای نسل جوان بوده و متناسب با ادبیات و نیاز دانش‌آموزان است.

وی ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیج دانش‌آموزی در عرصه‌های مختلف، ارائه الگوهای موفق در این عرصه‌ها و حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان در دفاع از ارزش‌های جمهوری اسلامی را از جمله اهداف برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی برشمرد و خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان در طول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های خوبی را در تمام عرصه‌ها از خود نشان دادند و امروز هم در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی می‌درخشند.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول