اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی کرمان:

25 هزار نفر در تعاونی‌های کرمان جذب می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: 25 هزار نفر در بخش تعاونی‌های استان کرمان جذب اشتغال می‌شوند.

25 هزار نفر در تعاونی‌های کرمان جذب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حسن رحمانی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از برخی کارخانه‌های منطقه ویژه اقتصادی سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 25 هزار نفر در بخش تعاونی‌های استان کرمان جذب اشتغال می‌شوند. 

وی بیان داشت: این میزان اشتغال بر‌اساس سهم ابلاغی به استان است که به صورت ایجادی و تثبیتی ‌در حال انجام است و شهرستان سیرجان با جذب حدود 4 هزار نفر در این بخش 95 درصد سهم خود را اشتغالزایی کرده ایجاده کرده است.

مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری بیش از 150 درصد سهمیه خود را اشتغالزایی کنیم.

وی گفت‌: تعاونی‌ها نقش اساسی در اقتصاد جامعه داشته و 25 درصد از اقتصاد ملی را ‌تشکیل می‌دهند و در قالب‌های مختلف به ارائه خدمت می‌پردازند.

رحمانی از تشکیل تعاونی‌های مهر کشاورزی برای توسعه بخش کشاورزی در استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: تسهیلات تعاونی‌ها نیز به تعاونی‌های مهر کشاورزی پرداخت می‌شود تا با اشتغالزایی، توسعه تعاونی‌ها کشاورزی گسترش یابد. 

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول