اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

13 آبان روز فرو ریختن هیمنه آمریکا در برابر انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا در بیانیه‌ای سیزدهم آبان‌ماه را نماد مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی ملت ایران و صحنه فرو ریختن هیمنه آمریکا در برابر نظام و انقلاب اسلامی دانست.

13 آبان روز فرو ریختن هیمنه آمریکا در برابر انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا در بیانیه‌ای سیزدهم آبان‌ماه را نماد مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی ملت ایران و صحنه فرو ریختن هیمنه آمریکا در برابر نظام و انقلاب اسلامی دانست.

در متن این بیانیه آمده است: 13 آبان بیانگر و الهام‌بخش تداوم راه انقلاب اسلامی و امام (ره) است که دانشجویان عزیز به‌ عنوان نسل سوم و وارثان انقلاب مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی که با الهام از آموزه‌های جاودان حضرت‌ امام ‌(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آموخته‌اند و حضور به‌موقع در صحنه‌ها و میدان‌های حساسی چون 9 دی و 22 بهمن و غدیر و لبیک دوباره به نظام ولایی و نیز مشارکت در صحنه راهپیمایی‌ها علیه استکبار جهانی در راس آنها آمریکای جنایتکار و رذل و انگلیس و اسرائیل خبیث و ملعون را وظیفه و تعهد خود دانستند که این همه حکایت از احساس مسئولیت آنان در قبال سرنوشت تمامی مردم آزادیخواه و عدالت‌جوی جهان دارد.

این بیانیه افزود: ملت ایران خوب می‌داند تنها رمز سعادت دنیا و آخرت تبعیت از ولایت فقیه است، درایت و هوشمندی رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مثال زدنی مردم انقلابی و رشید ایران، نه تنها نظام، انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمه‌ها و توطئه‌های سهمگین استکباری حفظ کرده است بلکه آن را به موتور محرکه و الگوی نافذ و جامعی برای شکل‌گیری نهضت‌ بیداری جهانی و فراگیر شدن امواج ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی در جای جای عالم کفرزده و تحت سلطه و ستم امروز مبدل ساخته است؛ دستاوردی سترگ و حقیقتی انکارناپذیر که به‌گونه‌ای برجسته و ملموس فراروی وجدان‌های بیدار و تشنه عدالت و آزادی قرار گرفته است.

این بیانیه تصریح کرد: چه کسی می‌تواند جنایات آمریکای پلید را در حق ملت ایران آن هم از بعد از انقلاب تاکنون نادیده بگیرد؟ این جرثومه فساد و استکبار به قدری بر ملل مظلوم جهان جنایت مرتکب شده که در یک روز و چند روز و همچنین در سطح یک کنفرانس و دادگاه نمی‌شود موارد نقض و جنایاتش را احصاء کرد.

در این بیانیه آمده است: آری امروز محاکمه سران جنایتکار به دست مردم جهان در حال انجام است سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا با زبان و قلبی ولایی اعلام می‌دارد که در روز 13 آبان صدای عدالت‌خواهی و استکبارستیزی‌مان را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

بیانیه افود: تلاش‌های مذبوحانه‌ای مانند اعمال تحریم‌های مختلف بر علیه ایران، حمایت از فتنه‌گران سبز در جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، طراحی نقشه‌های کوته فکرانه و زدن اتهام تروریست به ملت مظلوم ایران، رواج تهمت‌هایی نظیر نقض حقوق بشر و دموکراسی و طراحی جنگ نرم را نیز از همین زاویه باید بررسی کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: به هر حال ملت شریف ایران راه خود را یافته و تا پایان با قوت و قدرت و بصیرت، تحت امر مقتدای خویش آن را تداوم خواهد بخشید.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول