اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد تاکید کرد

13 آبان اعلام انزجار دوباره امت ایران از استکبار جهانی

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: 13 آبان اعلام انزجار دوباره امت ایران از استکبار جهانی است.

13 آبان اعلام انزجار دوباره امت ایران از استکبار جهانی

علی بندعلیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن تبریک عید سعید غدیرخم و دهه ولایت و امامت با اشاره به اهمیت یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روزی است که حماسه‌ها و حوادث بزرگ و سرنوشت‌سازی را در پیشانی خود حک کرده است.

وی در ادامه افزود: این روز مظهر و تجلی روح بزرگ ضد استبدادی و استعمارستیز ملت قهرمان ایران و شور انقلابی دانش‌آموزان و دانشجویان رشید این مرز و بوم است.

بندعلیان با دعوت اقشار مختلف جامعه به ‌ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان برای حضور در راهپیمایی روز 13 آبان، بیان داشت: امروز صدای شکست استخوان‌های مستکبرین به گوش می‌رسد و ملت‌ها یکی پس از دیگری به صف مبارزه با نظام سلطه می‌پیوندند.

شهردار فرون‌آباد در پایان با بیان اینکه خیزش‌ها و بیداری اسلامی جهان اسلام نشأت گرفته از همین انقلاب اسلامی است، بر حضور باشکوه و گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز 13 آبان تأکید کرد و اظهار داشت: شرکت آحاد مردم در راهپیمایی روز 13 آبان اعلام انزجار دوباره ملت ایران از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و ایادی آنها است و حضور مردم در این روز توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده ایران را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول