اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

13 آبان منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه‌ای اعلام کرد: 13 آبان منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی و آرمان‌گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ است.

13 آبان منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این بیانیه که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده، آورده است: در صحنه حوادث و رخدادهای 13 آبان، مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری وجود دارد که هر یک به تنهایی می‌تواند منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی و آرمان‌گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.

در این بیانیه آمده است: این روز نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است که در آن دستگیری و تبعید سلسله جنبان نهضت اسلامی ملت ایران در پی افشاگری و مخالفت با تصویب لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت، به منزله آتشی بود که در خرمن حاکمیت اهریمنی افتاد و انقلاب اسلامی را در مسیر تازه‌ای افکند.

در ادامه این بیانیه آمده است: همچنین شهادت جمعی از دانش‌آموزان میهن اسلامی در تظاهرات اعتراض‌آمیز ضد استکباری زمینه‌ساز شد تا با تسخیر و پاکسازی لانه جاسوسی آمریکا از لوث وجود فتنه‌گران توسط دانشجویان، معمار کبیر انقلاب آن را انقلاب دوم و با اهمیت‌تر از انقلاب نخست بنامد.

این بیانیه می‌افزاید: اگر چه سال‌ها از آن روزهای تاریخی که هر یک نقش درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی داشت می‌گذرد، اما آن ایام در زمره ایام الهی است که هیچگاه فراموش نخواهد شد و پیوسته الهام‌بخش نسل جوان و یادآور رهبری الهی و بی‌نظیر امام بزرگوار و مجاهدت‌های سرنوشت‌ساز جوانان غیور ایران اسلامی خواهد ماند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه این بیانیه آورده است: مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی است که ملت ایران با الهام از آموزه‌های جاودان حضرت‌امام ‌(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آموخته و طی سال‌های اخیر با الهام‌پذیری و الگوبرداری از انقلاب عظیم‌ اسلامی ایران، ندای بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان طنین‌انداز شده و ثمرات ارزشمندی را در پی داشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینک در حال و هوایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ایجاد وحدت و همدلی میان مسئولین کشور و همراهی مردم شریف تاکید دارند،آحاد ایرانیان غیور و ولایت‌مدار در جای جای میهن اسلامی به صحنه می‌آیند و با فریادهای کوبنده‌ مرگ بر آمریکا، همایش بزرگ بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی را برپا می‌دارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این بیانیه ضمن گرامیداشت یوم‌الله سیزدهم آبان و عید غدیر خم و تقارن الهام‌بخش و معنادار روز ابلاغ ولایت و امامت با روز برائت و بیزاری از دشمنان قرآن و عترت از اقشار مردم شریف و انقلابی استان مرکزی، به ویژه نسل بالنده و آینده‌ساز جوان، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب گرانقدر برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی‌ها و تجمعات بزرگ یوم‌الله 13 آبان و نمایش تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دعوت کرد.

این بیانیه می‌افزاید: مراسم راهپیمایی با شکوه ضد استکباری سیزدهم آبان در شهر اراک نیز پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلای بیت‌المقدس به سمت خیابان دانشگاه تا میدان نماز همراه با سخنرانی استاندار مرکزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول