اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی مبارزه با استکبار

راهپیمایی 13 آبان در 50 نقطه از استان یزد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: به مناسبت روز جهانی مبارزه با استکبار در 50 نقطه از استان یزد راهپیمایی برگزار می‌شود.

راهپیمایی 13 آبان در 50 نقطه از استان یزد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال پس از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه بالغ بر 50 منطقه از استان با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: راهپیمایی 13 آبان امسال با سال‌های گذشته متفاوت است و مسائل دیگری نیز در کنار خود دارد که می‌طلبد مردم نیز حضور گسترده‌تری داشته باشند تا موجب خشنودی قلب مبارک حضرت صاحب الزمان(عج) شود.

فخرالدینی عنوان کرد: دفاع از حریم پیامبر اسلام (ص) به دلیل ساخت فیلم موهون و استکباری، سالروز شهادت تعدادی از دانش آموزان در تسخیر لانه جاسوسی و نیز دفاع از مردم بی‌دفاع مسلمان میانمار و حفظ شأن اسلام نیز در کنار یوم الله 13 آبان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: اکنون اسلام ستیزی استکبار آغاز شده و از گسترش اسلام احساس خطر می‌کنند که نمونه آن قطع شبکه‌های ماهواره‌ای جمهوری اسلامی و کشتار مردم مسلمان میانمار است.

فخرالدینی تاکید کرد: دانش آموزان، دانشجویان، مسئولان و اقشار مختلف مردم با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال بار دیگر نفرت خودشان را از استکبار و این غده سرطانی اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این مراسم در مرکز استان و بعد از اقامه نماز جمعه از مسجد ملااسماعیل تا چهارراه شهدا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در مراسم‌های یوم‌الله 13 آبان امسال بعد از برگزاری راهپیمایی‌های باشکوه‌، بیانیه‌ای در محکومیت اقدامات جنایتکارانه آمریکای خائن و اسرائیل غاصب قرائت می‌شود.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول