اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی با صدور بیانیه‌ای:

امروز پیام 13 آبان دمیدن روحیه استکبارستیزی است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله 13 آبان اعلام کرد: امروز پیام 13 آبان همان دمیدن روحیه استکبارستیزی و نفی هرگونه طاغوت است.

امروز پیام 13 آبان دمیدن روحیه استکبارستیزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مقابله با استبداد ستم‌شاهی و پایداری ملتی بزرگ در راستای تحقق ارزش‌های والای اسلامی و در برگیرنده سه واقعه مهم، جریان ساز و تاریخی در صحیفه پر تلاطم و زرین انقلاب و ملت سرافراز ایران اسلامی است.

این بیانیه می‌افزاید: تبعید بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل عظیم الشان در سال 1343 به ترکیه به جرم دفاع از شرافت و کرامت و استقلال ایرانی در مخالفت با لایحه ننگین کاپیتولاسیون و برده‌داری نوین غرب و به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان و دانشجویان معترض به رژیم منحوس، ظالم و فاسد پهلوی مقابل دانشگاه تهران توسط دژخیمان ستم شاهی در سال 57 به وحشیانه‌ترین شکل ممکن از جمله این وقایع مهم دراین روز است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: تسخیر و فتح لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال 1358 که حضرت امام آن را انقلاب دوم برشمردند؛ سه رخداد بزرگ است که وجه مشترک آن‌ها استکبار ستیزی، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت مبارز، نستوه و ولایت مدار ایران اسلامی، می‌باشد.

این بیانیه تصریح می‌کند: 13 آبان نماد ایثار، مقاومت، پایداری و بصیرت ملت انقلابی و مؤمن ایران اسلامی در مقابل قدرت‌های پوشالی و نظام‌های سرمایه‌داری رو به زوال شرق و غرب است که بر تاریخ معاصر ایران و حتی تاریخ نهضت‌های آزادی خواه و آزادی بخش جهان و منطقه به ویژه در مقطع کنونی بر جنبش‌های بیداری اسلامی و مسیر حرکت ضد استعماری ملت‌های منطقه تاسی شگرف و موثر داشته است.

همچنین در این بیانیه آمده است: 13 آبان فرصت بسیار مغتنمی برای نمایش خشم مقدس آحاد ملت علیه زورگویان و زیاده‌خواهان و دشمنان قسم خورده این نظام الهی است که امروز از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی خود در میدان جنگ نرم علیه انقلاب و نظام اسلامی برای عقب نشینی ایران از خواسته‌های به حق و منطقی خود به ویژه در عرصه انرژی صلح آمیز هسته‌ای بهره‌گرفته است.

این بیانیه می‌افزاید: آنچه 13 آبان ترسیم می‌کند نه صرفاً یک رویداد تاریخی بلکه واقعه ماندگار، جریان ساز و تأثیرگذاری است که هر یک از وقایع آن مصادیقی از بیداری اسلامی، بصیرت و آگاهی ملتی به پا خواسته، شجاع و نستوه است. در واقع این روز نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به روند شکل گیری، تداوم و استمرار انقلاب اسلامی است.

این بیانیه تصریح می‌کند: امروز پیام 13 آبان که همان دمیدن روحیه استکبارستیزی و نفی هر گونه طاغوت است، فراتر از این مرز و بوم، مطلع شعارهای جوانان و نوجوانان آزادی خواه سایر ملل دنیا شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی با گرامیداشت این روز سرنوشت ساز از آحاد و اقشار مختلف مردم ولایت مدار استان به ویژه نسل جوان و آینده ساز این خطه دعوت می‌کند تا همچون حماسه پرشکوه استقبال از مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در استان با حضور معنوی و پرشور خود در راه‌پیمایی روز جمعه دوازدهم آبان پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه، برگ زرین دیگری را در تاریخ ولایتمداری و بصیرت خود ثبت کنند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول