اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه و فرماندار پلدختر با صدور بیانیه

مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان دعوت کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه، فرماندار و نماینده مجلس پلدختر با صدور بیانیه‌ای مشترک مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان در روز جمعه دعوت کردند.

مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان دعوت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، در بیانیه امام جمعه، فرماندار و نماینده مجلس پلدختر آمده است: یوم الله 13 آبان برگی زرین در تاریخ سراسر افتخار انقلاب شکوهمند اسلامی و مقطعی حساس با مناسبت‌های پر خاطره که سه حادثه 13 آبان سه وجه ولایت‌مداری، بصیرت و استکبارستیزی ملت مسلمان ایران را نمایان می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: 13آبان روز اعلام پایداری ملت سلحشور ایران سرافراز در برابر شیطان بزرگ آمریکا و نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادی ملت ایران است که نشان داده همه قدرت‌های شیطانی از درون پوچ و پوشالی هستند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ضمن گرامیداشت این روز الهی به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی و آغاز روزهای انقلاب اسلامی در راستای استقلال طلبی کشور بود که حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بر اهمیت آن می‌افزاید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: به آگاهی مردم می‌رسانیم به دلیل تقارن 13آبان با عید سعید غدیر راهپیمایی 13آبان اعلام نفرت و انزجار از جنایات دد‌منشانه استکبار و شیطنت‌های مذبوحانه سردمداران پلید آمریکا روز جمعه 12 آبان پس از برگزاری نماز جمعه در پلدختر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی محمد لروند و فریدون رشیدی در این بیانیه تاکید کردند: در شرایط کنونی که عزم استکبار جهانی بر جنگ اقتصادی است، مردم ولایتمدار، فهیم و همیشه در صحنه پلدختر  را به حضور پرشور در تظاهرات ضد استکباری و آمریکایی دعوت می‌کند.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول