اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه علی‌بن‌ابیطالب

یوم الله 13 آبان یادآور پایداری و فداکاری ملت ایران است

خبرگزاری فارس: سپاه علی‌بن‌ابیطالب با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان بر حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی روز جمعه تاکید کرد.

یوم الله 13 آبان یادآور پایداری و فداکاری ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در بیانیه سپاه علی‌بن‌ابیطالب آمده است: 13 آبان ماه یادمان حماسه‌های بزرگ ملت غیور ایران است. این یوم‌الله بزرگ، یادآور پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی و حماسه‌ساز در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و مرکز فرماندهی و مدیریت براندازی نظام جمهوری اسلامی در سال 1358 حوادث تاریخ‌سازی هستند که شعار مبارزه ایرانیان غیور و غیرتمند علیه قدرت‌هایی زورگو و سلطه‌جو، به ویژه آمریکای جنایتکار و تجاوزگر و جهاد بی‌امان و خستگی‌ناپذیر آنان برای دفاع از ارزش‌های متعالی و سعادت‌بخش دینی، ملی و انقلابی را همواره در معرض جهانیان قرار داده‌ است.

در این بیانیه اضافه شده است: شکست‌های تلخ و پی در پی آمریکا و شیطان بزرگ در 33 سال دشمنی با انقلاب اسلامی و اعتراف دولتمردان و سردمداران محافل سیاسی - امنیتی غرب نسبت به ناکارآمدی و استیصال نقشه‌ها و ترفندهای شیطانی نظام سلطه علیه ملت ایران و درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی مردم انقلابی و رشید ایران، نه تنها نظام، انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمه‌ها و توطئه‌های سهمگین استکباری حفظ کرده است بلکه آن را به موتور محرکه و الگوی نافذ و جامعی برای شکل‌گیری نهضت‌ بیداری جهانی و فراگیر شدن امواج ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی در جای جای عالم کفرزده و زیر سلطه و ستم امروز مبدل ساخته است؛ دستاوردی سترگ و حقیقتی انکارناپذیر که به گونه‌ای برجسته و ملموس فراروی وجدان‌های بیدار و تشنه عدالت و آزادی قرار گرفته است.

در این بیانیه تصریح شده است: به راستی مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر استکباری، راهبردی است که ملت ایران با الهام از آموزه‌های جاودان حضرت‌ امام‌ (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آموخته است و در این راستا ضمن رصد هوشمندانه رویکرد‌ها و رفتارهای آمریکا و دیگر دشمنان خود، تا هنگامی که ماهیت استکباری و ظالمانه حاکمان کاخ سفید تغییر نکرده و به پذیرش حقیقت انقلاب اسلامی و رعایت حقوق کشور اذعان و به جبران جنایات بی‌شمار تاریخی خود اقدام نکنند همچنان دشمن بزرگ ایران اسلامی به شمار می‌روند.

در بخش پایانی این بیانیه خاطر نشان شده است: سپاه همیشه پیروز علی‌بن‌ابیطالب (ع) استان قم با دعوت از آحاد و اقشار مختلف امت حزب‌الله، بصیر و ولایت‌مدار دیار کریمه اهل بیت (ع)، برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جمعه 12 آبان ماه اعلام می‌دارد که همگام با مردم همیشه حاضر در صحنه دفاع از انقلاب و نظام در این روز بزرگ حضور یافته و هم صدا با مردم، مرگ بر استکبار را بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه فریاد می‌زند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول