اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهدشت:

شرکت در راهپیمایی 13 آبان یک وظیفه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: شرکت در راهپیمایی 13 آبان یک وظیفه برای اقشار مختلف جامعه است.

شرکت در راهپیمایی 13 آبان یک وظیفه است

غلامرضا حمزه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارش در کوهدشت بیان کرد: حضور پر رنگ مردم و مسئولان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان باعث می‌شود، دشمنان نظام و اسلام حساب کار دست‌شان بیاید.

وی افزود: انقلاب اسلامی مرهون دانش‌آموزان و دانشجویانی است که در همان برهه‌های اول انقلاب با اقداماتی مانند تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به یاری انقلاب و امام انقلاب شتافتند و همیشه نقشه‌های دشمنان اسلام و نظام به مرکزیت آمریکا را خنثی کرده و این انقلاب بزرگ را بیمه کرده‌اند.

وی افزود: دشمنی استکبار با ملت ایران سابقه دیرینه داشته و خواهد داشت که لازم است، همه اقشار ملت بزرگ ایران به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان هوشیار و آگاه باشند، از جمله این دشمنی‌ها تحمیل جنگ، ترور شخصیت‌های علمی و سیاسی این  مرز و بوم و فتنه پراکنی‌هاست که به لطف هوشیاری همین قشر از جامعه همیشه شکست خورده‌اند.

فرماندار شهرستان کوهدشت با اشاره به دشمنی‌های استکبار با ملت ایران گفت: این دشمنی‌ها و فتنه انگیزی‌ها می‌طلبد که همه احاد ملت ایران به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان در یوم الله 13 آبان حضور پررنگ و با انرژی داشته باشند، چرا که هر موقع ملت ایران در این گونه مراسم‌ها حضور پررنگ و دشمن کوب داشته دشمنان ما نیز از مواضع خود عقب‌نشینی کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: حضور پر رنگ مردم و مسئولان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان باعث می‌شود، دشمنان نظام و اسلام حساب کار دست‌شان بیاید، مردم و دانش‌آموزان و دانشجویان غیور کوهدشتی نیز مانند همیشه در صحنه حضور دارند و پاسخ دندان شکنی را به استکبار می‌دهند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول