اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبادان:

راهپیمایی 13 آبان جلوه‌ای از اتحاد و پایبندی ملت به انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار آبادان گفت: راهپیمایی 13 آبان جلوه‌ای از اتحاد و پایبندی ملت به انقلاب است.

راهپیمایی 13 آبان جلوه‌ای از اتحاد و پایبندی ملت به انقلاب است

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: 13 آبان‌ یکی از روزهای فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که تا همیشه در ذهن نسل‌های مختلف انقلاب باقی خواهد ماند.

وی در خصوص اهمیت گرامی‌داشت این روز نیز تصریح کرد: اهمیت و جایگاه 13 آبان در روند حرکتی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و ملت ایران نیز قطعاً با بینش سیاسی خود اهمیت این روز را درک کرده‌اند.

فرماندار آبادان ادامه داد: دشمنان انقلاب با حربه‌های مختلفی درصدد ایجاد تفرقه در بین ملت ایران هستند و در این راستا هر بهانه‌ای را دستاویزی برای رسیدن به این اهداف شوم می‌کنند.

ایلخاص‌زاده خاطرنشان‌ کرد: در حقیقت آنها هم به این واقعیت رسیده‌اند که تا زمانی که وحدت، همدلی و انسجام در بین مردم ایران وجود داشته باشد همه نقشه‌های آنان نقش بر آب است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین عواملی نیز که موجب شده با وجود تحریم‌هایی که هر روز هم تشدید می‌شود و ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد، انقلاب از حرکت رو به پیشرفت خود باز نایستد همین همراهی و وحدت بین اقشار مختلف جامعه است.

فرماندار آبادان در ادامه گفت: یکی از مهم‌ترین جلوه‌های وحدت و انسجام در جامعه راهپیمایی‌هایی است که به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود.

ایلخاص‌زاده افزود: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان یکی از روزهایی است که جلوه‌ای از اتحاد مردم و پایبندی آنها به نظام و انقلاب را بیش از پیش به جهانیان اثبات خواهد کرد.

وی تصریح‌ کرد: علاوه بر این حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر ناکارآمدی حربه‌های دشمنان در تضعیف نظام و ملت ایران را به تصویر خواهد کشید.

فرماندار آبادان در پایان از همه مردم این شهرستان خواست تا دوشادوش مردم سراسر کشور حضوری باشکوه در راهپیمایی فردا داشته باشند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول