اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

13 آبان اثبات پوشالی بودن استکبار به جهانیان بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با اشاره به اینکه 13 آبان اراده بزرگ ملت ایران به رخ استکبار کشیده شد، گفت: این روز واقعیت پوشالی بودن استکبار را نمایش داد.

13 آبان اثبات پوشالی بودن استکبار به جهانیان بود

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: 13 آبان ماه به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، چرا که این روز پیام‌ها و درس‌های آموزنده‌ای از پوشالی بودن مدعی ابر قدرتی جهان برای دنیا به همراه دارد.

وی تصریح کرد: روز 13 آبان همواره یادآور خاطرات شعف‌انگیزی برای ملت ایران است، ملت ایران در این روز ثابت کرد که هیمنه غرب یک هیمنه پوشالی است و آمریکا همچون یک شیر پیری دچار ضعف و سستی شده و فقط از خود سر و صدا ایجاد می‌‌کند و دیگر توان قدرت‌نمایی و زورگویی به جهان را ندارد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس افزود: غرش شیر پیر تنها کشورهای ترسو را احاطه کرده و ملت منسجم و آزاده ایران که به این ضعف دشمن پی برده ترس و هراسی از این غرش‌ها ندارد.

سلیمی گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان ایران نشان داد که اگر یک ملت منسجم باشد، در مقابل همه قدرت‌ها توان ایستادگی دارد و می‌تواند در برابر دشمنان مقاومت کرده و به پیروزی برسد.

وی با بیان اینکه واقعه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان داد که اراده یک ملت بزرگ‌تر از همه اراده‌ها است ادامه داد: این اتفاق نشان داد که یک ملت بزرگ توان انجام هر کاری را دارد و می‌تواند با استقامت، مقاومت و پایداری در عرصه‌های مختلف به پیروزی، استقلال و سربلندی دست یابد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعه 13 آبان همچنین ثابت کرد که نقش رهبری و ولایت در پیشبرد مسائل نقشی بسیار مهم و حیاتی است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول