اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

13 آبان نماد تقابل حق و باطل است

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر با تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی فردا گفت: 13 آبان نماد تقابل حق و باطل است.

13 آبان نماد تقابل حق و باطل است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان ابهری با اشاره به دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های مردم غیور و ولایت‌مدار در صحنه‌های انقلاب اظهار داشت: کشور پر افتخار ایران فراز و نشیب‌های زیادی را در خود دیده ‌است.

وی با بیان اینکه در روز 13 آبان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بصیرت، آگاهی و اوج ولایت‌مداری جوانان ایرانی به رخ جهانیان کشیده شد، ابراز داشت: حرکت دشمن‌شکن عده‌ای از جوانان و دانشجویان در این روز نشان داد که ایران اسلامی پوزه همه زورگویان را به خاک خواهد مالید.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: 13 آبان به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) انقلاب دوم نام گرفت و باعث شد تا دست جاسوسان و ایادی استکبار از این کشور کوتاه شود.

وی حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان را یک ضرورت دانست و گفت: در شرایطی که دشمن بیشترین هجمه را بر ما وارد می‌‏سازد، شرکت در این راهپیمایی می‏تواند جبهه متحدی مقابل دشمنان و مستکبران شکل دهد و آنان را از برنامه‌‏های خود ناامید سازد.

رفیعی با بیان اینکه 13 آبان روز کوبیدن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است، ابراز داشت: باید به طور گسترده در راهپیمایی روز 12 آبان شرکت‌کرده و شاهد برگزاری باشکوه برنامه‌ها باشیم.

وی با تاکید بر حضور پرمعنا و پر رنگ مردمی در راهپیمایی روز 12 آبانماه اضافه کرد: حضور حداکثری همه اقشار مردم در این راهپیمایی سیلی محکمی به صورت استکبار جهانی خواهد زد.

فرماندار شهرستان ابهر 13 آبان را نماد تقابل حق و باطل و ایجاد حس استکبارستیزی در میان مردم آزادیخواه دانست و اظهار داشت: حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی به ویژه در راهپیمایی‌ها موجب یأس و ناامیدی دشمنان است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول