اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان:‌

بسیج هنرمندان بازوی کمکی نهادهای فرهنگی است

خبرگزاری فارس: بسیج هنرمندان بازوی کمکی نهادها و سازمان‌های فرهنگی محسوب می‌شود.

بسیج هنرمندان بازوی کمکی نهادهای فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدجواد هاشمی پنج‌شنبه شب در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان زنجان اظهار کرد:‌ جشنواره تئاتر بسیج سالانه به صورت کشوری و دو سالانه به صورت استانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره از نظر کمی و کیفی رو به رشد است، خاطرنشان کرد: آینده‌ای توام با امیدواری برای این هنر اصیل انتظار می‌رود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج هنرمندان متعلق به همه افراد جامعه است، افزود: حمایت از هنرمندان از وظایف این سازمان است.

وی با بیان اینکه آحاد ملت از دیدگاه مقام معظم رهبری بسیج هستند، افزود: این شجره طیبه دارای ظرفیت‌های مطلوبی برای رشد و تعالی افراد جامعه است.

هاشمی بسیج هنرمندان را بازوی کمکی نهادها و سازمان برشمرد و افزود: همکاری این سازمان با ارگان‌های مختلف فرهنگی موجب پوشش مناسب برنامه‌های فرهنگی بسیج شده است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود در آینده نزدیک با همیاری و همکاری این نهاد برنامه‌های حوزه‌های فرهنگی به صورت پررنگ‌تر برگزار شود، افزود: بسیج هنرمندان استان زنجان از ظرفیت هنرمندان برای رشد و تعالی بخش‌های مختلف جامعه استفاده می‌کند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان یادآور شد: زبان هنر زبانی قدرتمند، لطیف و تاثیرگذار است که باید با توسعه این زبان، همه افراد جامعه از این زبان استفاده ‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران لایق‌ترین افراد برای استفاده از ابزار هنر هستند، افزود: باید از این ظرفیت برای توسعه فرهنگ در جامعه استفاده کرد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از دست‌اندرکاران دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان زنجان تصریح کرد: هنرمندان، پیشکسوتان و مسئولان فرهنگی استان در برگزاری این برنامه نهایت همکاری را انجام دادند.

وی با تبریک سالروز ولادت امام هادی (ع) فرارسیدن عید غدیر خم را تبریک گفت.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول