اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس:

هنرمندان نیازمند پشتیبانی هستند/ متولیان فرهنگ از هنرمندان بیشتر حمایت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: هنرمندان نیازمند پشتیبانی هستند و متولیان فرهنگی باید از آنها بیشتر حمایت کنند.

هنرمندان نیازمند پشتیبانی هستند/ متولیان فرهنگ از هنرمندان بیشتر حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از کمیته اطلاع‏رسانی نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان، کاظم جلالی در اختتامیه نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان در شاهرود گفت: ایران پس از پیروزی انقلاب، دکترین جدیدی به دنیا نشان داد.

جلالی افزود: امروز مفاهیم بزرگی که توسط انقلاب ایران تعریف مجدد شده، در دنیای معاصر دارای جایگاه ویژه‏ای بوده؛ پس اگر قرار است این تعاریف جدید را به دنیا صادر کنیم بهترین، گویاترین و تاثیرگذارترین راه آن بها دادن و سرمایه‌گذاری در بخش هنر است.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس اضافه کرد: وقتی قرار است مفاهیم جدید انقلابمان در دنیا جا بیفتد باید با زبان روز بیان شود و با متدهای جدید می‏‌توانیم ارائه زیبایی‌‏ها و به‏‌روز سخن گفتن را جلوه‌گر کنیم.

جلالی تصریح کرد: امروز زبان هنر، جلوه هنر و ادبیات هنر به عنوان ابزار جدی تاثیرگذار مطرح شده و سرمایه‏گذاری فراوان نیاز دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خیلی از مفاهیم که قرار است به جوانان‏‌مان بگوییم در خطابه‌ها و منابر چندان تاثیرگذار نیست، اما در قالب تئاتر، شعر و... بسیار تاثیرگذارتر است.

جلالی خاطرنشان کرد: ما نیروی انسانی و ظرفیت بالایی در هنر داریم و باید دست هنرمندان گرفته شود؛ متولیان امر به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه بسیار تلاش کرده‌اند اما باید بیشتر حمایت کنند.

وی گفت: جشنواره تئاتر بسیج کار ارزشمندی بوده و اگر انقلاب منطقه را به زبان متد درآوریم و به همه نشان دهیم و آن را تشریح کنیم، کار ارزشمندتری است.

جلالی خاطرنشان کرد: به دلایل مشکلات کاری نتوانستم از کارهای فرهنگی شما دیدن کنم اما معتقدم که وقتی همانند این جشنواره، هنر تئاتر در اختیار یک آرمان قرار می‌گیرد، شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول