اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر:

هنرمندان بسیجی موجی از انقلاب هنری را در جهان راه‌اندازی کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: همانطور که تفکر انقلاب اسلامی در منطقه باعث بیداری انقلاب‌های جهانی شده، هنرمندان نیز باید موجی از انقلاب هنری را در جهان راه‌اندازی کنند.

هنرمندان بسیجی موجی از انقلاب هنری را در جهان راه‌اندازی کنند

جواد جمیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دشتی  اظهار داشت: تهاجم فرهنگی یکی از مهم‌ترین توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در چند سال اخیر است، زیرا دشمن عرصه وسیعی را باز کرده و با جنگ نرم به دنبال گسست روابط عاطفی بین خانواده‌ها است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر افزود: بعد از اینکه دشمن در جنگ نظامی مغلوب شد و توان مقابله با ایران اسلامی را ازدست داده به دنبال این بود تا با راه‌اندازی جنگ نرم و نفوذ در میان آحاد مردم از طریق فرهنگ و هنر به پیروزی برسد، اما مردم ایران اسلامی با هوشیاری، بصیرت و آگاهی و با حضور در صحنه، پایداری خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

جمیری با بیان اینکه امروز باید نسبت به گذشته قوی‌تر به مقابله با جنگ نرم دشمن وارد عمل شویم، افزود: شناسایی، تحلیل، دقت نظر و بررسی در مقابله با جنگ نرم دشمن یکی از اولویت‌های مهم ما در حوزه فرهنگی و هنر است.

این مسئول خاطر نشان کرد: به برکت اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم ایران دارای هویت شدند و یقینا این مسئله مهم در سایه حفظ حجاب و عفت تداوم خواهد یافت.

جمیری با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس ما چشمه‌ای از ایثار، فداکاری، شجاعت و هنر پایداری است گفت: مسئولان باید به حوزه هنر توجه ویژه‌ای داشته باشند زیرا هنرمندان عنصری از مقاومت هستند.

وی با بیان اینکه امروز باید در عرصه هنر نسبت به عرصه اجتماعی پیشتاز باشیم اضافه کرد: یکی از راهکارهای خنثی کردن اهداف دشمنان در جنگ نرم تبیین و نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه بویژه در بین نسل جوان است.

این مسئول یادآور شد: همانطور که تفکر انقلاب اسلامی در منطقه باعث بیداری انقلاب‌های جهانی شده، هنرمندان نیز باید موجی از انقلاب هنری را در جهان راه‌اندازی کنند.

جمیری در پاسخ به این سئوال که وظیفه مسئولان در مقابل جنگ نرم دشمن چیست عنوان کرد: ما هنوز به این نتیجه نرسیده‌ایم که بهترین ابزار انتقال مفاهیم دینی هنر است و چون ما هنوز به این موضوع نرسیده‌ایم، نتوانسته‌ایم از این ابزار استفاده ببریم ولی دشمنان در این زمینه از ما بهتر استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیج هنرمندان خنثی‌کننده جنگ نرم دشمن است، اذعان داشت: وظیفه متولیان بخش هنری باز تعریف هنر است، زیرا باید یک باز تعریف هنری را از انقلاب اسلامی انجام دهند چون در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که برگرفته از دین اسلام است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول