اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان خوزستان:

62 اثر به جشنواره بسیج هنرمندان خوزستان ارسال شد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان خوزستان گفت: 62 اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر بسیج خوزستان ارسال شد.

62 اثر به جشنواره بسیج هنرمندان خوزستان ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمد غدیرزاده پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری هشتمین دوره جشنواره تئاتر بسیج خوزستان در شوشتر اظهار داشت: در فراخوان اعلام شده بیش از 22 اثر خیابانی و 40 اثر صحنه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال شدند.

وی با اشاره به نتیجه بازخوانی متون ارسال شده، افزود: در بازخوانی متون ارسال شده هفت اثر خیابانی و 12 اثر صحنه‌ای برای بازبینی انتخاب شدند.

غدیرزاده با اشاره به نتیجه بازبینی آثار گفت: در بازبینی آثار صحنه‌ای 5 اثر از چهار شهرستان خوزستان انتخاب شد که در این دوره سوسنگرد، شوشتر، دزفول با یک اثر و اهواز با دو اثر شرکت دارد.

وی با اشاره به نتیجه بازبینی کارهای خیابانی افزود: همه تئاترهای خیابانی به دلیل نداشتن استانداردهای لازم کار خیابانی و ضعف بسیار زیاد در اجرا حذف شدند و هشتمین دوره جشنواره تئاتر بسیج خوزستان تئاتر خیابانی ندارد.

مسئول بسیج هنرمندان خوزستان با اشاره به اجرای تئاتر‌ها از صبح امروز گفت: تلاش می‌کنیم تا همه تئاترها در فضایی مناسب اجرا کنند و داوران نیز با دقت این تئاترها را تحلیل و امتیاز دهی کنند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول