اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد گرمسار خبر داد

عضویت 70 هنرمند گرمساری در صندوق حمایت از هنرمندان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار گفت: 70 هنرمند گرمساری به عضویت صندوق حمایت از هنرمندان درآمدند.

عضویت 70 هنرمند گرمساری در صندوق حمایت از هنرمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، مجتبی نورمحمدی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در چند سال اخیر، با راه‏اندازی دفتر صندوق اعتباری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعدادی از اصحاب فرهنگ و هنر که دارای شرایط قید شده در دستورالعمل صندوق بودند، توانستند از مزایای این طرح استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در شهرستان‏های گرمسار و آرادان نیز با تلاش‏های انجام شده در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان‏ها، تاکنون حدود 70 نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از جمله هنرمندان شاخه‏های مختلف، نویسندگان، خبرنگاران و ... توانسته‏اند عضو این صندوق شوند و کارت عضویت دریافت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار ادامه داد: همچنین تاکنون 14 نفر از این افراد با پیگیری و ارائه مدارک لازم از مزایای تسهیلاتی و وام در مجموع به مبلغ 350 میلیون ریال استفاده کرده‏اند.

نورمحمدی اضافه کرد: در خصوص بیمه هم 23 برگه بیمه‌نامه صادر شده که در بخش‏های تجسمی چهار نفر، موسیقی پنج نفر، در حوزه نویسندگان دو نفر، هنرهای نمایشی هشت نفر و روزنامه‏نگاران دو نفر بوده است.

وی تصریح کرد: سه برگه بیمه‏نامه دیگر هم صادر شده که با عدم اقدام از سوی متقاضیان نتوانسته‏اند از مزایای بیمه استفاده کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار گفت: در بیمه تکمیلی نیز چهار نفر تاکنون از این مزایا استفاده کرده‏اند و ضمناً یک هنرمند تجسمی و پیشکسوت از وام بلاعوض بهره برده است.

نورمحمدی بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از همه هنرمندان، روزنامه‏نگاران و نویسندگانی که دارای شرایط مندرج صندوق هستند، برای حمایت‏های صندوق اعلام آمادگی کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار افزود: امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار نیز در تمام روزهای کاری آماده راهنمایی و ارائه خدمات است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول