اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

هنرمندان به بیانات رهبری در بجنورد بپردازند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: هنرمندان متعهد کشورمان به ویژه در عرصه تئاتر باید به بیانات رهبری در بجنورد بپردازند.

هنرمندان به بیانات رهبری در بجنورد بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از کمیته اطلاع‏رسانی نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان، عباس مطهری در اختتامیه نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان ضمن تقدیر از بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود به خاطر برگزاری این جشنواره اظهار داشت: رزمندگان ما در جبهه‌ها در زمان راز و نیاز با خدا و عرصه‌های دینی با هم دوست می‌شدند و امیدواریم ما هم در عرصه‌هایی که انقلابمان را به پیشرفت می‌رساند، با هم دوست شویم و یکی از این راه‌ها هنر است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: ما باید از سیره عملی شهدا که در واقع بزرگ‏ترین هنرمندان این انقلاب هستند، الگو بگیریم.

مطهری اضافه کرد: خوشبختانه کشور ما به شکرانه وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی، در زمینه‌های سخت‏افزاری به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است و اگر سبک زندگی و پیشرفت نرم‏افزاریمان هم به این توفیقات گره بزنیم، سعادتمند خواهیم شد.

وی تاکید کرد: شعار «ایران ایران» در این سال‏ها ما را حفظ نکرده است بلکه شعار «حسین حسین» بود که ما را به پیروزی رساند و اگر اینگونه نبود، عهدنامه‌های ننگین ترکمانچای و.... در زمان سلاطین گذشته بسته نمی‌شد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: درخواست می‌کنیم که هنرمندان متعهد بسیج، سخنرانی و سئوالاتی که مقام معظم رهبری در بجنورد مطرح فرمودند را در عرصه تئاتر اجرایی کنند تا کارهای غلط غرب را تقلید نکنیم و باعث گسترش سطح اسلامی زندگی‌‏هایمان شویم.

ذکر خاطره از دوران دفاع مقدس و مداحی زیبای فرمانده سپاه شهرستان شاهرود از جمله بخش‌‏های سخنرانی وی بود که با استقبال حاضران در جلسه روبه‏‌رو شد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول