اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان گیلان خبر داد

افزایش 10 برابری اعضای بسیج هنرمندان گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان گیلان از افزایش 10 برابری اعضای این سازمان از سال گذشته تاکنون خبر داد.

افزایش 10 برابری اعضای بسیج هنرمندان گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیومرث دولتی ظهر امروز در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره تئاتر بسیج گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف توسط بسیج هنرمندان استان اظهار کرد: جشنواره تئاتر یکی از جشنواره‌های مذکور است.

وی اجرای تئاتر را سخت و طاقت‌فرسا عنوان کرد و افزود: مراحل جشنواره تئاتر بسیج گیلان از 15 خرداد سال جاری آغاز شده است.

دولتی خواستار حمایت و پشتیبانی مسئولان از هنرمندان شد و تصریح کرد: مسئولان باید جرات عذرخواهی از مردم در مقابل مشکلات را داشته باشند.

مسئول بسیج هنرمندان گیلان رهنمودهای مقام معظم رهبری را راهگشای اقشار مختلف دانست و ابراز کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری پرچمدار تلاش هنرمندان برای خلق آثار فاخر است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌سازی خوبی از سال گذشته در کانون هنرمندان گیلان انجام شده است، خاطرنشان کرد: کانون‌های هنرمندان به صورت شورایی تشکیل شده است.

دولتی بر تقویت گروه‌های هنری تاکید کرد و گفت: تعداد اعضای بسیج هنرمندان گیلان از ابتدای تشکیل این سازمان تاکنون 10 برابر شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج هنرمندان گیلان در راستای هدف‌گذاری‌ها حرکت می‌کند، بیان کرد: مشکلات جامعه باید با توان نمایشی گروه‌های تئاتر به‌ویژه نمایش‌های خیابانی نشان داده شود.

وی از متولیان فرهنگ و هنر گیلان گلایه کرد و یادآور شد: پشتیبانی از بسیج هنرمندان تاکنون در حد شعار بوده و حمایتی از طرف نهادها دیده نشده است اما فعالیت‌ها را با حداقل‌ها ادامه داده‌ایم.

دولتی با بیان اینکه حمایت تنها در بخش مالی نیست، اظهار کرد: هنرمندان بسیجی باید توان مطالبه حق را داشته باشند و این حوزه با نگاه رزمندگی و سابقه‌ای که از شهدا داریم، دنبال شود.

مسئول بسیج هنرمندان گیلان در پایان همگرایی و هم‌افزایی اعضا را سبب موفقیت در امور عنوان کرد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول