اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و ترویج منابع طبیعی سمنان خبر داد

برگزاری 19 دوره آموزشی ویژه بهره‏برداران و مروجان سمنانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از برگزاری 19 دوره آموزش چهره به چهره برای بهره‏برداران و مروجان منابع طبیعی در سمنان خبر داد.

برگزاری 19 دوره آموزشی ویژه بهره‏برداران و مروجان سمنانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اکرم میرحاج ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین مسئولیت مروجان منابع طبیعی، آموزش است و علاوه بر آگاهی به اصول، اهداف و ماهیت فعالیت‏های ترویجی باید به فنون و روش‏های ترویجی نیز کاملاً آشنا بود.

وی تصریح کرد: از این رو، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به منظور افزایش کیفی فعالیت‏های ترویجی، ضمن تقویت دوره‏های مختلف آموزشی ضمن خدمت مرتبط برای کارشناسان سعی می‏کند تا در عرصه عمل نیز به هدف مورد نظر نایل شود.

رئیس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اضافه کرد: روش‏های انفرادی یا چهره به چهره ما را در رسیدن به این مقصود کمک می‏کند و مروجان می‏توانند با بهره‏گیری از آنها، میزان انتقال اطلاعات و مهارت‏های مورد نظر به مخاطبان را به حداکثر افزایش دهند.

میرحاج ادامه داد: سطح پوشش این برنامه در مناطق تعیین شده به مجریان محدود نبوده و چوپانان و سایر بهره‏برداران مستقیم عرصه‏های منابع طبیعی را نیز شامل می‏شود.

وی تصریح کرد: در روش آموزش چهره به چهره، هر یک از ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‏های تابعه استان سمنان، نیازهای آموزشی مناطق یا جامعه هدف خود را مشخص می‏کنند تا نوع روش‏های آموزشی به بهترین وجه ما را در رسیدن به هدف‏های مورد نظر نایل سازد.

رئیس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: در این روش، به راهکارهای عملی جلب اعتماد بهره‏برداران نیز پرداخته می‏شود و هدف کاملاٌ اختصاصی بوده و به آموزش چهره به چهره اهمیت داده خواهد شد.

میرحاج یادآور شد: در شش ماه نخست سال‏جاری، 19 دوره آموزش برای بهره‏برداران و مروجان در سطح استان سمنان با شرکت 300 نفر تشکیل شده است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول