اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش لرستان:

فرهنگیان در نظام آموزشی 3-3-6 تلاش خود را دوچندان کنند

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: فرهنگیان در نظام آموزشی 3-3-6 تلاش خود را برای استقرار این نظام دوچندان کنند.

فرهنگیان در نظام آموزشی 3-3-6 تلاش خود را دوچندان کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، محمدباقر گودرزی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیر رئیس آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت به استقرار نظام 3-3-6 در آموزش پرورش اشاره کرد و گفت: تلاش ما و همه فرهنگیان باید در جهت استقرار هرچه محکم‌تر این نظام درسی در آموزش پرورش باشد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش انسان‌سازی است، افزود: این دستگاه بزرگ‌ترین دستگاه فرهنگی کشور است که به طور مستقیم و غیر مستقیم با خانواده‌ها ارتباط دارد.

محمدباقر گودرزی افزود: آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری سیستم نوین آموزشی 3-3-6 را به موفقیت اجرا کرد که تلاش کلیه عوامل اجرایی این طرح قابل تقدیر است.

وی همچنین از تلاش‌ها و زحمت‌های طاهری و خدادادی مسئولان قبلی آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت تقدیر و قدردانی کرد.

در ادامه رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت گفت: هدف اصلی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت و انسان‌سازی در جهت خدمت به بشریت و به جامعه انسانی است.

بهمن نریمانی افزود: برای موفق بودن نیازبه مشارکت و مساعی همه فرهنگیان دلسوز شهرستان کوهدشت است که بتوانیم در امر تعلیم و تربیت و فرهنگ‌سازی در این منطقه موفق و کار آمد باشیم.

نریمانی با اشاره به قرابت فرهنگی و زبانی با مردم این منطقه اعلام کرد: من خودم را بومی این منطقه می‌دانم و فرقی زیادی میان نورآباد و کوهدشت چه از لحاظ فرهنگی و چه از لحاظ زبانی نیست.

وی افزود: آموزش و پرورش مانند یک تیم فوتبال می‌ماند، یک نفر گل می‌زند، یک نفر دفاع می‌کند، یک نفر مواظب دروازه است، یک نفرهم بیرون از زمین تماشاگر است و همه مجموعه و عوامل باید با هم تشریک مساعی داشته باشند، تا بتوانند به اهدافشان برسند، مجموعه آموزش پرورش نیز باید با هم نهایت مساعی را داشته باشند.

نریمانی یادآور شد: همه می‌دانیم که ساختار آموزش و پرورش یک ساختار کهنه و عاریتی است و نظام 3-3-6 گوشه‌ای از تحول این سیستم است، ما باید تلاش خود را انجام دهیم که ساختار را به روز کرده، از تمام ظرفیت‌ها استفاده و به اهداف برنامه‌ریزی شده آموزش و پرورش برسیم.

وی به بسیج کردن تمام ظرفیت‌های موجود به نفع آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت نماینده شهرستان کوهدشت و امکانات موجود نهایت استفاده را کرد.

با حضور محمدباقر گودرزی معاون برنامه‌ریزی مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان و جمعی از فرهنگیان شهرستان کوهدشت در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان، بهمن نریمانی به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت معارفه و از خدمات خدادادی سرپرست قبلی این اداره تجلیل شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول