اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان ‌رضوی:

مدارس امام رضا(ع) الگوی مراکز آموزشی خراسان‌ رضوی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی، مدارس امام رضا(ع) را الگویی برای مراکز آموزشی این استان ذکر کرد.

مدارس امام رضا(ع) الگوی مراکز آموزشی خراسان‌ رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، محمد تقی فخریان در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی امام رضا(ع) فیض‌آباد اظهار داشت: هرگاه آموزش و پرورش قصد دارد مرکزی را به‌عنوان الگو برای بازدید شخصیت‌های داخلی و خارجی انتخاب کند، سراغ مدارس آستان قدس رضوی می‌رود.

وی افزود: خوشبختانه اقدامات آستان قدس رضوی در زمینه‌های فرهنگی و به‌ویژه ایجاد زیرساخت‌ها شایان توجه است و این نهاد توانسته است فارغ‌التحصیلان مدارس امام رضا(ع) را به عنوان نیروهایی گرانقدر و سرمایه‌هایی عظیم به جامعه اسلامی تحویل دهد.

فخریان خطاب به فرهنگیان، معلمان و مربیان شهرستان فیض‌آباد تأکید کرد: همانطور که بنای این مجتمع در نهایت زیبایی توسط آستان قدس رضوی ایجاد و تحویل آموزش و پرورش شده است، ما نیز باید تلاش کنیم تا خروجی آن نیز در شأن نظام اسلامی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با تقدیر از آیت‌الله واعظ طبسی، به‌خاطر کمک‌های بی‌دریغ به آموزش و پرورش، گفت: امیدواریم این مدرسه به‌عنوان نماد حضور معنوی حضرت رضا(ع)، محملی برای پرورش فکری دانش‌آموزان و نخبگان علمی منطقه باشد.

وی تصریح کرد: احداث این مدرسه به عنوان یک اقدام فرهنگی ناب از جنس فعالیت‌هایی است که معمولا آستان قدس رضوی به آن اهتمام دارد و این کار شادی‌بخش، انرژی ما را جهت انجام وظیفه در آموزش و پروش مضاعف می‌کند.

مجتمع شبانه‌روزی امام رضا(ع) فیض‌آباد روز گذشته با حضور قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شد.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول