اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان:

آموزش و پرورش مانع ساخت آموزشکده فنی دخترانه اصفهان شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان گفت: در حال حاضر مراحل اجرایی و تکمیل دانشکده فنی دخترانه شهر اصفهان به دلیل کارشکنی‌های آموزش و پرورش استان متوقف شده است.

آموزش و پرورش مانع ساخت آموزشکده فنی دخترانه اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین مدنی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای تنها مسیر ادامه تحصیل دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل هنرستانی برای آموزش عالی در کشور هستند، اظهار کرد: این دانشگاه در قالب دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: امکان تحصیل دانش‌آموزان دختر فارغ‌التحصیل هنرستانی در دانشکده‌های فنی در تمام استان‌های کشور به غیر از شهر اصفهان وجود دارد.

رئیس دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان با بیان اینکه تنها شهری که در کشور از وجود دانشکده‌های فنی دخترانه برخوردار نیست، اصفهان است، تصریح کرد: شهر اصفهان در سفر نخست و دوم ریاست جمهوری به استان مصوبه احداث آموزشکده فنی دخترانه را دریافت کرد.

وی با اشاره به اینکه ساختمان این آموزشکده در سپاهان‌شهر اصفهان واقع شده است، ادامه داد: در حال حاضر مرحله سفت‌کاری ساختمان این دانشکده در زمینی افزون بر 12 هزار متر مربع نیز به پایان رسیده است.

مدنی با اشاره به اینکه اما ماده 23 قانون برنامه پنجم مبنی بر واگذاری و تحویل این فضا‌ها از سوی آموزش و پرورش در شهر اصفهان عملیاتی نشده است، تاکید کرد: این موضوع سبب شده است که در طول 15 ماه گذشته تمام اعتبارات پیش‌بینی شده و تخصیص یافته برای این دانشکده برگشت داده شود.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات برگشت داده شده بیش از یک میلیارد تومان است، افزود: بازگشت این اعتبارات سبب عدم تکمیل این دانشکده شده است و استاندار، نهاد‌های مختلف و نمایندگان مجلس نیز درصدد راه‌اندازی این دانشکده بوده‌اند.

رئیس دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان عدم همکاری آموزش و پرورش را دلیل عدم تکمیل و راه‌اندازی این دانشکده دانست و گفت: در حال حاضر مراحل اجرایی و تکمیل دانشکده فنی دخترانه شهر اصفهان به دلیل کارشکنی‌های آموزش و پرورش استان متوقف شده است.

وی اظهار کرد: تمام اسناد و مدارک نیز برای اثبات این ادعا در استان موجود است و آموزش و پرورش هیچ دلیلی برای این موضوع ندارد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول