اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خبر داد

برگزاری 26 هزار نفر ساعت آموزش در استان سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در نیمه نخست امسال، بالغ بر 26 هزار نفرساعت آموزش در زمینه‏های مختلف در این استان ارائه شد.

برگزاری 26 هزار نفر ساعت آموزش در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام علی شکری گفت: با توجه به اهمیت مسائل دینی و مذهبی و همچنین آشنایی قشر جوان با مسائل روز، اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان بیش از 26 هزار و 200 نفر روز ساعت آموزش در زمینه‏های گوناگون تبلیغی، مذهبی، تخصصی و مسائل روز به مخاطبان خود ارائه کرده است.

وی، علوم روز و گسترش استفاده از فضاهای مجازی را رو به رشد و اجتناب‏ناپذیر دانست و افزود: از آنجا که باید با علم روز پیش‌ رفت، نباید از معضلات و آسیب‏های آن نیز غافل شد.

شکری خاطرنشان کرد: در راستای تقویت شناخت جوانان و نوجوانان از فضای مجازی و آسیب‏های آن و خطرات احتمالی که می‏تواند برای این قشر که مخاطبان اصلی فضای مجازی هستند ایجاد کند، اعضای باشگاه فرهنگی جوان استان سمنان در کارگاه‏های آموزشی آسیب‏های فضای مجازی شرکت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین با اشاره به اهمیت تبلیغ و نقش مبلّغ در ترویج و تبلیغ دین در جامعه تصریح کرد: در این راستا نیز این اداره کل برای آشنایی مبلّغان استان سمنان دوره‏های آموزشی ویژه‏ای را برگزار کرد.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 60 ساعت آموزش برای مبلّغان استان سمنان اظهار داشت: 250 نفر از مبلّغان استان سمنان در دوره‏های آموزشی تبلیغ از جمله مبانی و اصول برنامه‏ریزی تبلیغ، روان‏شناسی تبلیغ، دوره‏های پودمانی تبلیغ و جامعه‏شناسی تبلیغ آموزش دیدند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول