اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

قم در توسعه فضاهای آموزشی پیشرو باشد

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: استان قم باید در زمینه توسعه فضاهای آموزشی سرآمد دیگر استان‌های کشور باشد.

قم در توسعه فضاهای آموزشی پیشرو باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کرم‌رضا پیریایی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دبیرستان دخترانه حاج محمد ایزدی با اشاره به جایگاه استان قم در کشور و دنیا اظهار داشت: باید این برتری در تمام عرصه‌ها خود را نشان دهد.

وی با بیان اهمیت عرصه تعلیم و تربیت ادامه داد: یکی از عرصه‌هایی که کار در آن باید در استان قم بسیار جدی گرفته شود، توسعه فضای آموزشی است.

استاندار قم با اشاره به فعالیت خیرین مدرسه‌ساز در استان قم خاطر نشان کرد: این افراد موجب شده‌اند تا استان قم در مدرسه‌سازی از استان‌های برتر کشور باشد و البته این به تنهایی کافی نیست و باید رتبه نخست توسعه فضاهای آموزشی به این استان اختصاص یابد.

وی برنامه‌ریزی برای هدایت نیت‌های خیر را در این زمینه ضروری دانست و افزود: باید دستگاه‌های مربوط مانند آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس در استان قم زمینه را برای رسیدن استان قم به این جایگاه فراهم کنند.

پیریایی عنوان داشت: جایگاه استان قم این است که در تمام امور رتبه نخست را از آن خود کرده و بهترین عملکرد را ارائه دهد.

وی گفت: باید راه‌های تعامل دولت و خیرین برای رسیدن به نقطه مطلوب در زمینه توسعه فضاهای آموزشی بررسی شده و بهترین راه انتخاب شود.

استاندار قم با اشاره به اینکه دولت و خیرین باید در این زمینه با هم نزدیک‌ترین همکاری را داشته باشند ابراز داشت: تمام بزرگان دین به فضیلت نیکوکاری اذعان دارند و این نیکوکاری اگر در عرصه تعلیم و تربیت باشد، جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

وی با اشاره به ضرورت الگو شدن قم در عرصه تعلیم و تربیت اظهار کرد: باید برای این منظور تمام زمینه‌ها فراهم شده و هر کس در حیطه کاری خود بیشترین همکاری را انجام دهد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول