اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش مهاباد خبر داد

اجرای 12 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش مهاباد گفت: 12 برنامه فرهنگی امسال به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان مهاباد اجرا می‌شود.

اجرای 12 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ابراهیم امینی‌راد در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان نخبه بسیجی در مهاباد اظهار داشت: شهرستان مهاباد با 210 هزار نفر جمعیت دارای 38 هزار نفر دانش‌آموز است که 6 هزار و 300 نفر را دانش‌آموزان بسیجی تشکیل می‌دهد.

وی افزود: بسیج دانش‌آموزی بستر مناسبی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان است و می‌تواند نقش مهمی در پرورش ایمان و روحیه ایثارگری آنها داشته باشد.

امینیراد اضافه کرد: بسیج یکی از عنایات ارزشمند و والای الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به برکت وجود حضرت امام خمینی(ره) به امت اسلامی ایران ارزانی شده و بسیج دانش‌آموزی بخشی از این شجره طیبه و درخت پرثمر و با برکت انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش مهاباد ادامه داد: دانش‌آموزان آینده سازان میهمن اسلامی‌مان هستند و باید با تلاش و کوشش خود آینده درخشانی را پیش روی جامعه ما ترسیم کنند.

وی بسیج را یکی از یادگاران ارزشمند امام(ره) دانست و تصریح کرد: جوانان و نوجوانان دانش‌آموز بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های انقلاب نقش ممتاز و موثری داشته‌اند که هرگز از خاطره‌ها محو نخواهد شد.

فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد هم گفت: در قالب طرح آیه‌های تمدن، 140 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان مورد حمایت قرار گرفتند.

قربان پاشایی اضافه کرد: ایجاد بستر مناسب برای رشد و شکوفایی علمی، فرهنگی، سیاسی برگزیدگان بسیجی، ارتقای سطح دانش و توانمندی‌های عمومی و تخصصی برگزیدگان بسیجی، تقویت بنیه علمی، فکری، عقیدتی و سیاسی برگزیدگان بسیج، کمک به تحقق چشم‌انداز علمی و مدیریتی کشور، شناسایی نیروی انسانی متعهد و توانمند، سازماندهی برگزیدگان بسیجی در مراکز تحقیقاتی، علمی، پژوهشی، مدیریتی، مطالعاتی و ایجاد ساز و کار مناسب در به کارگیری برگزیدگان بسیجی در عرصه‌های مورد نیاز نظام و انقلاب هدف از تشکیل طرح آیه‌های تمدن است.

وی افزود: حمایت از دانش‌آموزان نخبه از برنامه‌های اولویت‌دار بسیج است، بسیج در نظر دارد با تقویت بنیه علمی و فرهنگی این دانش‌آموزان نخبه بسیجی آنان را در دستیابی به اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام و رسیده به قله‌های علمی یاری سازد.

این مراسم در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان و با حضور معاون استاندار و فرماندار مهاباد، فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه این شهرستان و شماری از مدیران آموزش و پرورش برگزار شد و سپس از تعدادی دانش‌آموز تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول