اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصار المهدی زنجان خبر داد

کسب رتبه دو رقمی در کنکور سراسری توسط 22 دانش‌آموز زنجانی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از کسب 22 رتبه دو رقمی در کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان زنجانی خبر داد.

کسب رتبه دو رقمی در کنکور سراسری توسط 22 دانش‌آموز زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمدی‌تبار پیش از ظهر امروز در دیدار استاندار زنجان با دانش‌آموزان نخبه استان اظهار کرد: کسب مقام‌های برتر در کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان زنجانی با تلاش دانش‌آموزان و حمایت‌های سازمان‌های ذیربط در این زمینه حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات بسیج دانش‌آموزی، آماده‌سازی دانش‌آموزان بسیجی نخبه و دارای معدل بالای 17 برای کنکور سراسری است،

اضافه کرد: با اقداماتی که سال گذشته انجام شد، 22 نفر از دانش‌آموزان زنجانی موفق به کسب رتبه‌های دو رقمی در کنکور سراسری در بخش منطقه‌ای شدند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: همچنین هشت نفر از دانش‌آموزان زنجانی نیز با شرکت در این طرح موفق به کسب رتبه‌های دو رقمی در کنکور سراسری و در بخش کشوری شدند.

وی همچنین با اشاره به انجام اقدامات فرهنگی توسط بسیج دانش‌آموزی افزود: در این زمینه نیز با تشکیل حلقه‌های صالحین اقدامات مطلوبی در بخش دانش آموزی انجام شده است.

احمدی‌تبار با مثبت ارزیابی‌کردن فعالیت این حلقه‌ها ادامه داد: در این حلقه‌ها که متشکل از گروه‌های تربیتی هستند، موضوعات تربیتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه از دیگر اقدامات انجام شده توسط بسیج دانش‌آموزی، اعزام دانش‌‌آموزان را به مناطق جنگی اعلام کرد و افزود: امسال نیز این اعزام‌ها از نیمه دوم آبانماه آغاز می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از برنامه‌های انجام شده در بخش دانش‌آموزی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی افزود: برگزاری یادواره شهید، برگزاری مسابقه نشریه دیواری، برگزاری مراسم کوهپیمایی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های اجرایی بسیج دانش‌آموزی در این هفته است.

وی همچنین برگزاری مراسم غبار روبی مزار شهدا را نیز از دیگر برنامه‌های شاخص بسیج دانش‌آموزی در هفته بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول