اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

تجلیل از 31 دانش‌آموز نخبه بسیجی در اسدآباد

خبرگزاری فارس: امروز 31 دانش‌آموز نخبه بسیجی در شهرستان اسدآباد تجلیل شدند.

تجلیل از 31 دانش‌آموز نخبه بسیجی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، 31 نفر از دانش‌آموزان نخبه بسیجی شهرستان اسدآباد در فرمانداری این شهرستان تجلیل شدند.

معاون فرماندار اسدآباد در این نشست تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانش‌آموزان و دانشجویان را نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی خواند و اظهار داشت: اگر پایگاه استکبار جهانی در کشور توسط دانش‌آموزان و دانشجویان تسخیر نمی‌شد و ملت ایران در برابر سلطه دشمنان ایستادگی و فداکاری نمی‌کردند امروز شاهد پایداری این انقلاب نبودیم.

حمزه عبدکوند با گرامیدشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید فهمیده گفت: دانش‌آموزان امروز باید با الگوپذیری از شهید فهمیده بسیجی 13 ساله‌ای که نارنجک به کمر بست و در مقابل تانک دشمن ایستاد به دنبال کسب علم و دانش باشند.

وی هشت سال دفاع مقدس را جنگ تحمیل شده عراق بر علیه ایران دانست و افزود: این جنگ اگرچه به ما تحمیل شده بود اما موجب خودباوری ملت ایران و شکوفایی نظام جمهوری اسلامی شد.

معاون فرماندار اسدآباد در ادامه با بیان اینکه شهرستان اسدآباد 70 دانش‌آموز تقدیم انقلاب کرده است، تصریح کرد: دانش‌آموزان باید با توجه ویژه به قرآن و عترت ادامه‌دهنده راه شهدای اسلام و انقلاب باشند.

عبدکوند با تأکید بر توجه بیشتر به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه تحصیل، تهذیب و ورزش خاطرنشان کرد: نگرانی دشمنان از ملت ایران به خصوص جوانان و نوجوانان است چراکه دشمن خوب می‌داند این جوانان و نوجوانان هستند که موجب کسب موفقیت‌های مختلفی در زمینه‌های علم و دانش می‌شوند.

وی در پاسخ به سئوال یکی از نخبگان مبنی بر عدم حمایت از ورزش از سوی مسئولان یادآور شد: امسال 500 میلیون ریال اعتبار به هیئت‌های ورزشی اختصاص داده‌ایم که هنوز اختصاص آن اعلام نشده است و همچنین اسپانسر‌هایی برای هیئت‌های کشتی، فوتسال و بسکتبال از کارخانه‌های معدن، ذوب‌آهن گرفته‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد هم بسیج را موتور متحرکه نظام جمهوری اسلامی خواند و اظهار داشت: هم‌اکنون در سطح شهرستان اسدآباد یک‌هزار و 600 نفر دانش‌آموز بسیجی هستند.

جعفر دهبانی‌بصیر با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در زمینه جشنواره‌های خوارزمی، تصریح کرد: امروز دانش‌آموزان باید میدان‌دار علمی در سطح کشور باشند و این میدان‌داری می‌طلبد که دانش‌آموزان ابتدا یک بسیجی فعال و نخبه باشند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول