اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

یادواره شهدای دانش‌آموز در شهرهای شبانکاره و آبپخش برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیین‌های جداگانه‌ای، یادواره شهدای دانش‌آموز در شهرهای شبانکاره و آبپخش برگزار شد.

یادواره شهدای دانش‌آموز در شهرهای شبانکاره و آبپخش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره صبح امروز در آیینی با حضور مسئولان و مردم و جمعی از خانواده‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، یادواره شهدای دانش‌آموز شبانکاره برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان در این آیین ضمن تشریح جایگاه بسیج اظهار داشت: اگر شعار اصلی ما مرگ بر آمریکاست ناشی از دخالت‌ها و زورگویی‌های آمریکاست و بسیج همواره در برابر زورگویی‌های دشمنان ایستاده است.

حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی افزود: باید خالصانه تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان منتقل شود.

وی اضافه کرد: جوانان باید به مطالعه خاطرات و وصیت‌نامه‌های شهیدان و ایثارگران بپردازند و مواظب باشند دشمن از طریق شبیخون فرهنگی آنها را از نظام و انقلاب جدا نکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان یادآور شد: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال زیر سئوال بردن معنویات و جدا کردن جوانان از فرهنگ ارزشی هستند که برپایی این یادواره‌ها گامی در مقابله با دشمنان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره نیز اظهار داشت: الگوبرداری از شهدای دانش‌آموز و ادامه دادن راه این عزیزان باید به فرهنگ در بین نسل امروز تبدیل شود.

مرتضی دریاییان اذعان داشت: تبیین نقش شهدای دانش‌آموز در دفاع مقدس و ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

همچنین یادواره شهدای دانش‌آموز شهر آب‌پخش نیز صبح امروز به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در دبیرستان نمونه امام جعفر صادق (ع) این شهر برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این یادواره گفت: همه ما به عنوان یک مسلمان، مسئول هستیم که محصور در زندگی شخصی خود نباشیم و حتی با فدا کردن جان خود برای پاسداری از ارزش‌هایی که برای آنها خون داده‌ایم و اصولی که مبنای حکومت اسلامی ما هستند، تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام حسین دشتی خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: همه شما سیزده‌ساله‌ها، شهدای آینده ما هستید و آنچه که در این زمینه لازم است داشتن آمادگی در این باره است.

امام جمعه آب‌پخش نیز در این یادواره اظهار داشت: شهدای ما در عصری که تمام قدرت‌ها پشت سر رژیم بعث عراق قرار گرفته بودند و می‌خواستند انقلاب اسلامی را نابود کنند در مقابل دشمن ایستادند و بعد از 8 سال دفاع مقدس توانستند دشمن را شکست و باعث حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران شوند.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی تأکید کرد: امروز دشمن در عرصه اقتصادی روبهروی ما ایستاده است که این بار نیز با روحیه بصیرت لازم است که با آنها مقابله کنیم.

وی تصریح کرد: ما به عطر وجود شهدا در این مسیر احتیاج داریم که ان‌شاءالله با برگزاری یادواره‌های شهدا و با ادامه دادن راه آنها در سایه ولایت بتوانیم توشه‌ای در این مسیر برداریم و این نظام مقدس را به حکومت حضرت مهدی (عج) متصل کنیم.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول