اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

اعزام 20 هزار دانش‌آموزان اردبیلی به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس : احمد محمودزاده مدیرکل آموزش و پرورش استان از اعزام 20 هزار نفر دانش‌آموز در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی خبر داد.

اعزام 20 هزار دانش‌آموزان اردبیلی به مناطق جنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل احمد محمود زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان شامگاه چهارشنبه در مراسم اعزام کاروان راهیان نور در خلخال گفت: در سال جاری بیش از 20 هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر مدارس استان در قالب کاروان‌های راهیان نور با همکاری بسیج دانش‌آموزی و آموزش پرورش به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

احمد محمود زاده هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی و عملیاتی جنوب را دیدار از یادمان‌های شهدا، و انتقال ارزش‌های جهاد ، ایثار و شهادت عنوان نمود.

سیف‌الله معصومی فرمانده سپاه ناحیه خلخال نیز در این مراسم از اعزام 530 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع دوم متوسطه به مناطق جنگی و عملیاتی جنوب خبر داد و افزود: این کاروان در قالب 13 اتوبوس و 5 خودروی سبک و به مدت پنج روز از یادمان های شهداء و مناطق جنگی در شلمچه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار و سایر مناطق بازدید خواهند کرد .

سیف الله معصومی ضمن اشاره به داشته های غنی ایثار و شهادت از دانش آموزان خواست تا در انتقال ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت و الگو قرار دادن سیره و سلوک شهیدان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود افزود در کنار برنامه‌های بازدید از مناطق جنگی برنامه‌های متنوع فرهنگی توسط دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

 انتهای پیام /صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول