اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

دانش‌آموز ایرانی اکنون کانون توجه جهان است

خبرگزاری فارس: نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون دانش‌آموز ایرانی کانون توجه جهان است چرا که دانش‌آموزان مقاوم ما گردانندگان اصلی انقلاب و دفاع مقدس بودند.

دانش‌آموز ایرانی اکنون کانون توجه جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرموذن در مراسم نواخته شدن زنگ مبارزه با استکبار جهانی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: حضور دانش‌آموزان ما در تمام تحرکات نظام و انقلاب ستودنی است و در واقع همین‌ها بودند که معادلات جهانی را با تسخیر لانه جاسوسی در آبان ماه 57 به هم زدند.

وی با بیان اینکه 36 هزار دانش‌آموز شهید از سراسر کشور سند اثبات حقانیت نظام ماست، افزود: 3 هزار و 400 شهید اردبیلی و در میان آن شهدای دانش‌آموز در آن سال‌ها همگی به فرمان امام (ره) به خیابان‌ها ریخته و پا به پای منویات بنیانگذار کبیر انقلاب پایه‌های رژیم عاری از مهر امریکا را به لرزه درآوردند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رمز موفقیت همه دانش‌آموزان پشتیبانی از ولایت فقیه است، ابراز داشت: امروز تمام چشم‌های جهان به دانش‌آموزان و دانشجویان ایران دوخته شده چرا که آنان هنوز هم تأثیرگذارترین مهره‌ها در تعیین سرنوشت منطقه هستند.

پیرموذن دانش‌آموزان را سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: اینها گردانندگان اصلی فردای کشور هستند و ظرفیت علمی کم نظیر و بی‌نظیری که در دنیا از خود نشان دادن همه را به حیرت فرو برده است.

وی تسخیر لانه جاسوسی امریکا به دست دانش‌آموزان در آبان سال 57 را نقطه عطفی در تاریخ کشور خواند و گفت: امروز اگر امریکا و سران انگلیس بخواهند با فشار بر ایران این کشور را از راه اصلی خود باز دارند موفق نخواهند شد چرا که دموکراسی امریکا که دموکراسی مبتنی بر دلار است امروز شکست خورده است.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود جامعه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری در عمل به اقتصاد مقاومتی را خواستار شد.

این مسئول متذکر شد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی پویا و مبتنی بر استقامت است که امروز دانش‌آموزان و دانشجویان ما می‌توانند با عمل به آن از گردنه‌های عظیم تحریم که استکبار برای ما به وجود آورده رد شوند.

پیرموذن در پایان اظهار داشت: اتکا به علم و دانش جوانان مهم‌ترین چیزی است که هم اکنون از دانش‌آموزان انتظار می‌رود و آنان باید برای رسیدن به این هدف تلاش کنند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول