اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسیرهای راهپیمایی روز دانش‌آموز در استان زنجان اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان مسیرهای راهپیمایی روز دانش‌آموز در استان زنجان را اعلام کرد.

مسیرهای راهپیمایی روز دانش‌آموز در استان زنجان اعلام شد

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: راهپیمایی روز دانش‌آموز در شهرستان زنجان از مصلی خاتم‌الانبیاء آغاز و تا میدان رسل ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه سخنران این مراسم در زنجان غدیری ابیانه است، افزود: راهپیمایی روز دانش‌آموز در زنجان پس از برگزاری نماز جمعه آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از سخنرانی نورالدین رفیعی فرماندار ابهر در مراسم روز دانش‌آموز این شهرستان خبر داد و گفت: مردم شهرستان ابهر پس از نماز وحدت بخش جمعه از میدان مخابرات تا میدان امام خمینی راهپیمایی می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی مردم سلطانیه از مسجد فاطمه الزهرا تا مصلای نماز جمعه افزود: امیرخانی فرمانده سپاه ناحیه سخنران این مراسم است.

حسینی با بیان اینکه مردم هیدج از مصلای نماز جمعه تا مسجد سادات در راهپیمایی روز دانش‌آموز شرکت می‌کنند، افزود: در صائین قلعه نیز مردم بعد از نماز جمعه این هفته از مصلای نماز جمعه این شهر تا میدان انقلاب در راهپیمایی روز دانش‌آموز شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام طهماسبی امام جمعه قیدار در راهپیمایی روز دانش‌آموز افزود: مردم این شهر از میدان شهدا تا مصلای نماز جمعه در راهپیمایی 13 آبان حضور گسترده خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه سجاس در راهپیمایی روز دانش‌آموز خبر داد و گفت: مردم این شهر از مصلای نماز جمعه تا میدان امام حسین(ع) راهپیمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سخنران مراسم 13 آبان شهر گرماب شفیعی رئیس آموزش و پرورش بخش افشار است، خاطرنشان کرد: مردم این شهر بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تا میدان امام حسین(ع) در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

حسینی با اشاره به سخنرانی حجت‌الاسلام مرادپور امام جمعه زرین‌رود در مراسم روز دانش‌آموز این شهر گفت: مردم این شهر از میدان توحید تا مزار شهدا راهپیمایی می‌کنند.

وی از سخنرانی آقامحمدی، روحانی مستقر در شهر سهرورد در مراسم 13 آبان خبر داد و افزود: مردم سهرورد از میدان امام حسین(ع) تا میدان شهدا در راهپیمایی روز دانش‌آموز شرکت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مردم شهرستان طارم در شهرهای آب‌بر و چورزق راهپیمایی می‌کنند، افزود: سخنران شهر آب‌بر حجت‌الاسلام صادقی‌پور امام جمعه این شهر است.

وی با اشاره به راهپیمایی مردم آب‌بر از مصلای نماز جمعه تا سازمان تبلیغات این شهر تصریح کرد: مردم چورزق نیز از دبیرستان حضرت رقیه(س) تا مسجد امام حسین(ع) در راهپیمایی روز دانش‌آموز شرکت می‌کنند.

حسینی از سخنرانی روحانی مستقر در گیلوان در مراسم روز دانش‌آموز خبر داد و گفت: مردم این شهر از مسجد جامع تا ساختمان دهیاری راهپیمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه نظری رئیس آموزش و پرورش ماهنشان در مراسم روز دانش‌آموز شهرستان ماهنشان سخنرانی می‌کند، افزود: مردم این شهر از مسجد ولیعصر(عج) تا دفتر امام جمعه راهپیمایی می‌کنند.

حسینی با اشاره به راهپیمایی مردم دندی از مسجد تا مزار شهدای این شهر تصریح کرد: صیفی رئیس آموزش و پرورش دندی در این مراسم سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول