اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه لنده:

ولایت‌مداری مثل خون در رگ‌های سبزپوشان سپاه جاری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه لنده گفت: ولایت‌مداری مثل خون در رگ‌های سبزپوشان سپاه جاری است و اجازه نخواهیم داد ضربه‌ای به حریم ولایت وارد شود.

ولایت‌مداری مثل خون در رگ‌های سبزپوشان سپاه جاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، نورمحمد صحتی‌اصل صبح امروز در دیدار با امام جمعه لنده اظهار کرد: نقش کلیدی و محوری سپاه و امام جمعه در مسائل مختلف می‌تواند راه‌گشای خوبی برای جامعه باشد.

فرمانده سپاه لنده گفت: سبزپوشان سپاه با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و همراهی و همکاری امام جمعه توجه به مسائل مختلف از جمله فرهنگ را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

صحتی‌‌اصل تصریح کرد: مأموریت اصلی سپاه پس از هشت سال‌ دفاع مقدس در جبهه دیگری تبیین شده که مهم‌ترین آن‌ها توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور است.

فرمانده سپاه لنده گفت: جایگاه امام جمعه در میان مردم با ارزش و محترم است و باید این جایگاه حفظ و بر ارزش آن افزوده شود.

وی افزود: ولایت‌مداری مثل خون در رگ‌های سبزپوشان سپاه جاری است و تا قطره‌ای خون در بدن داریم اجازه نخواهیم داد ضربه‌ای به حریم ولایت وارد شود.

صحتی‌اصل با اشاره به تهاجم غرب علیه فرهنگ و مقدسات مسلمانان، گفت: ایران اسلامی یکپارچه بر علیه هتاکان به ساحت مقدس پیامبر (ص) خروشید و اجازه نمی‌دهد این بی‌حرمتی‌ها بی‌پاسخ بماند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول