اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهریار:

وحدت و ولایت‌مداری مسئولان تنها راه غلبه بر مشکلات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهریار گفت: برای غلبه بر مشکلات به ویژه مسئله گرانی‌ها تنها راه موجود وحدت مسئولان و حرکت در مسیر ولایت از سوی آنها است.

وحدت و ولایت‌مداری مسئولان تنها راه غلبه بر مشکلات است

حجت‌الاسلام موسی سالمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: متاسفانه طی ماه‌های اخیر شاهد برخی نوسانات در بازار و اقتصاد کشور بودیم که با توجه به تحریم‌ها و دشمنی‌های غرب وقوع این شرایط قابل پیش‌بینی بود.

وی تصریح کرد: دشمنان خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی و توطئه‌گران و سودجویان داخلی تلاش می‌کنند تا از شرایط بین‌المللی پیش آمده و روابط ایران با غرب برای تحقق نقشه‌های شوم خود علیه ملت ایران سوء استفاده کنند.

* دشمنان ملت ایران ما را نشناخته‌اند

خطیب جمعه شهرستان شهریار با اشاره به سرافرازی و عزت ملت ایران و ایستادگی آنها در برابر مشکلات و سختی‌ها طی سه دهه اخیر گفت: دشمنان ما ملت ایران را نمی‌شناسند و تصور می‌کنند که با فشار به این مردم آنها عقب‌نشینی خواهند کرد.

سالمی تاکید کرد: این در حالی است که مردم ایران بارها اثبات کرده‌اند که برای حفظ نظام و تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب تنها گوش به فرمان ولایت هستند و در این مسیر از هیچ ایثار و فداکاری فروگذاری نخواهند کرد.

این مسئول در پاسخ به این پرسش که مسئولان در شرایط فعلی چه وظایفی را بر عهده دارند؟‌ گفت: مشکلاتی که امروزه در کشور ایجاد شده به ویژه در حوزه اقتصادی به طور قطع زودگذر بوده و مردم انتظار دارند که با تلاش بیشتر مسئولان هر چه سریعتر این مسائل برطرف گردد.

سالمی بیان داشت: برای پشت سر گذاشتن وضعیت فعلی مسئولان وظائف خطیری بر عهده دارند که مهم‌ترین آنها حفظ وحدت در میان خود و همچنین حرکت در مسیری است که ولایت ترسیم می‌فرمایند.

وی در پایان تاکید کرد: ایران اسلامی با داشتن مردمی مومن و فداکار بر هر مشکلی غلبه خواهد کرد و در این شرایط مسئولان باید با حفظ وحدت و همدلی خود و پیروی از ولایت با تمام توان به جنگ سختی‌ها و دشمنی‌ها بروند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول