اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

پیام غدیر ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری است

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: پیام غدیر ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری است.

پیام غدیر ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در نشست ستاد غدیر شهرستان درمیان اظهار کرد: غدیر نماد پیوند دین و سیاست و یکی از مهم‌ترین پیام‌های غدیر تعیین سرنوشت مردم و حکومت به دست ولی امر صالح است.

وی گسترش فرهنگ ولایت، تعمیق هویت دینی، ایجاد پیوند ارزشی بین ولایت و تمام نسل‎های انقلاب اسلامی به ویژه نسل جوان و تقویت باورهای اعتقادی جامعه برای پاسداری از ارزش‎ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از اهداف ستاد غدیر برشمرد.

فرماندار درمیان با بیان اینکه سال گذشته 147 برنامه در دهه ولایت در سطح شهرستان اجرا شده است، گفت: امسال نیز در ایام دهه ولایت بیش از 150 برنامه مذهبی، فرهنگی، ورزشی و هنری در درمیان اجرا می‌شود.

براتی با بیان اینکه دهه امامت و ولایت و غدیر عامل اتحاد بین مسلمانان است، بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دهه ولایت تاکید کرد.

وی گفت: پیام غدیر پیام رستگاری، سعادت، ارج نهادن به کرامت انسانی، آزاد شدن انسان ها از قید و بندهای مادیت و دل سپردن در عبودیت و بندگی خدا است.

فرماندار درمیان با تاکید بر غنابخشی، اجرای مردمی و متنوع برنامه‌های ستاد غدیر و حضور مردم در بطن جشن‌های دهه ولایت افزود: نمایش عزت، تحکیم وحدت، پیوند مستحکم مردم با ولایت و همچنین تجدید میثاق امت با آرمان‌های نظام اسلامی از مهم‌ترین جلوه‌های سفرهای استانی مقام معظم رهبری است.

براتی اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و علوم قرآنی، برپایی محافل انس و تفسیر قرآن مجید و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح شهرستان را از برنامه‌های این ستاد برشمرد.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول